וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "כולם רוצים, אבל לא בטוח שכולם מסוגלים"

26.4.2015 / 7:27

בהפועל חיפה יצאו בתחושות מעורבות מהמשחק באשדוד ובקבוצה בטוחים: "המשחק בשבוע הבא הוא ההזדמנות האחרונה שלנו". שוקרני, ורד וקובארז' זכו למחמאות, השאר ספגו ביקורות חריפות

one

הפועל חיפה שוב לא הצליחה לנצח ואחרי ה-0:0 מול מ.ס אשדוד הפער שלה מחוף מבטחים עומד כבר על שתי נקודות. יחד עם זאת במועדון ישנן תחושות מעורבות, שכן הקבוצה הצליחה אתמול לצאת עם נקודה שהשאירה אותה עדיין במאבק, אך שוב היכולת של השחקנים הייתה ירודה מאוד. "אין ספק שכל השחקנים רוצים וכולם רצים וכולם משתדלים", אמר גורם במועדון, "אבל לא בטוח שכולם מסוגלים. אנחנו רואים שבוע אחר שבוע שהשחקנים לא מצליחים לייצר כדורגל נורמלי וכשאתה לא מבקיע שערים כבר חמישה משחקים אז זה כמעט בלתי אפשרי להישאר בליגה".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (ימין) מול יאיא פטי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
לא בטוח שהנקודה תספיק. לאלה/ברני ארדוב

"שבוע הבא זו ההזדמנות האחרונה שלנו להישאר", אמר שחקן בקבוצה, "אם לא ננצח את הפועל פתח תקוה אז לא מגיע לנו להישאר. כולם צריכים לשים הכל בצד ולהגיע למשחק מפוקסים כדי לנצח. גם אשדוד וגם עכו יאבדו נקודות ככה שאם נשיג את תשע הנקודות עד סוף העונה נישאר בליגה וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".

גם המאמן טל בנין ינסה להחדיר לשחקניו שהכל עוד אפשרי ושאפשר להישאר בליגה. הבעלים יואב כץ פיזר בסיום המשחק אופטימיות והבהיר שמבחינתו הוא בטוח שהקבוצה תישאר בליגה. "הנקודה הזו תשאיר אותנו בליגה", אמר גורם אחר במערכת, "זו נקודה חשובה מאוד שמשאירה אותנו בעניינים". למרות היכולת החלשה, בקבוצה חילקו מחמאות לרועי שוקרני ששוב כמו כל העונה ממשיך להפגין משחק לחימה והקרבה וכן לעומר ורד שפתח כמגן ימני לאחר שלא קיבל יותר מדיי קרדיט העונה והוכיח יכולת גבוהה מאוד כשהוא צפוי להמשיך בהרכב גם במשחק הקרוב.

טל בנין מאמן הפועל חיפה (בלבן) עם עוזרו מאיר בן מרגי. ברני ארדוב
ישאיר את חיפה בליגה? טל בנין/ברני ארדוב

מעל כולם בלט השוער פז'מיסל קובאר'ז שהציל כמה שערים בטוחים ולמעשה השאיר את הקבוצה בתמונת ההישארות. "לפני שבועיים הייתי אשם בגול ולקחתי לנו נקודה אז אני שמח שהיום הצלחתי לעזור לקבוצה להשיג נקודה", אמר השוער, "אני מאמין שנישאר בליגת העל. ידעתי שהגעתי לכאן שהקבוצה בתחתית אבל רציתי לשנות מדינה ואווירה. אני מקווה שאעזור לקבוצה להישאר בליגה".

מלבד השלושה האלה, שאר השחקנים ספגו ביקורות כשמי שספג את הביקורות החריפות ביותר הוא טוסיין ריקטס שלמרות העבודה שהוא משקיע, שוב גילה יכולת חלשה.
בקבוצה הסבירו שסטיבן כהן הבהיר שהוא לא מרגיש כלום והוא יכול לשחק לפני החילוף האחרון, ורק לאחר שנעשה החילוף הוא חש כאב בשריר התאומים. הקשר ייבדק במהלך השבוע כדי לבדוק את חומרת פציעתו ובקבוצה מקווים שמדובר במתיחה קלה שתאפשר לו לשחק במשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully