וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אלה קרבות הישרדות, אין כדורגל, צריך לקחת נקודות בשיניים"

25.4.2015 / 20:02

מאמן מ.ס. אשדוד נשמע מרוצה אחרי ה-0:0 השלישי ברציפות של קבוצתו, הפעם מול הפועל חיפה: "שלטנו במשחק והיינו טובים יותר מהם". טל בנין: "אנחנו רוצים להישאר בליגה ואני מעריך שנישאר"

one

איזה משחק חלש קיבלנו הערב (שבת) באצטדיון הי"א באשדוד. מ.ס. אשדוד והפועל חיפה נפרדו ב-0:0 במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל. בעקבות התיקו, שיפרה הקבוצה של ניר קלינגר את מאזן הנקודות שלה ל-30, שלוש מעל הקו האדום והמקום ה-13 בו נמצאת הקבוצה של טל בנין, לה יש עכשיו 27 נקודות.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בסך הכול מרוצה מהנקודה. קלינגר/ברני ארדוב

מאמן אשדוד ניר קלינגר נשמע די מרוצה בסך הכול בסיום: "המחצית השנייה שלנו, בעיקר הסיום, היה הרבה יותר טוב, ולצערי החמצנו שתי הזדמנויות מדהימות. שלטנו במשחק, היינו יותר טובים מהפועל חיפה שניסתה רק להתגונן ולעקוץ, אבל זה לא מספיק. מהנקודה בה התחלנו ברעננה, עם התבוסה 4:0, עבדנו קשה מאוד בפגרה.

"אם אתה סופג, אתה יורד ליגה. הכל מתחיל מהגנה. זה קרבות הישרדות, אין הרבה כדורגל. צריך לאסוף עוד נקודה ועוד נקודה, בשיניים, ולקוות לטוב. זה הולך קשה, לא צריכים להיות בפאניקה, מצבנו עדיין יותר טוב משל הפועל חיפה, הפועל פתח תקוה וגם מעכו. בקרב הישרדות אין פאסון, אי אפשר להיות קבוצה אינטלנגטית מדי ולהפסיד. צריך לשרוד את הסיוט הזה, וננסה לעשות את זה עד הסוף".

מאמן הפועל חיפה טל בנין: "אני לא מסתכל על המשחק ולא מנתח אותו. אנחנו צריכים לשים איקס ולהסתכל לשבוע הבא. מבחינת הנתינה ומבחינת הרצון, זה נראה טוב יותר. יש לנו קושי בחלק הקדמי בכל מה שקשור להבקעת שערים. אנחנו צריכים לנתח את הדברים.

"הפקתי לקחים מהמשחקים הקודמים. הקבוצה סבלה מחוסר ביטחון מסוים. הרצון שלי היה לשתף את שלושת החלוצים, אבל הם שלושתם באותה משבצת. אתה לא יכול לוותר על הכובש המצטיין שלך. אנחנו רוצים להישאר בליגה ואני מעריך שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully