וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: נאסר תורגל במקום מליקסון

אלישע לוי תרגל את הקשר הצעיר ב-11 לקראת המשחק מול הירושלמים במושבה (א', 20:55, ערוץ 1), גם סוארס, אוגו וביטון ישובו להרכב. לידור כהן עשוי לפתוח בהרכב של גיא לוי

מחזור 31מחצית26/04/2015
בית"ר ירושלים
    0:1
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * הפועל באר שבע אוהבת לשחק בטדי. היא ניצחה שם בפעמיים האחרונות בהן התארחה, והפסידה רק ארבע פעמים ב-17 המשחקים האחרונים שלה בבירה.

      *על האפס: בכל תשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (בכל המסגרות) לא קרה שהקבוצה המנצחת ספגה.

      * אז תיקו? הפועל באר שבע לא ניצחה בכל ששת משחקי החוץ האחרונים שלה, ורושמת הפסד ותיקו לסירוגין בכל השבעה. בפעם האחרונה היא הפסידה.

      אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
      אוהבים לשחק בטדי. אלישע לוי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות, בית"ר ירושלים:

      הקבוצה מהבירה ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק החשוב, אותו תארח במושבה. זה יהיה משחק הרדיוס האחרון של בית"ר, שבמחזור הבא תשוב לטדי, למפגש נגד קרית שמונה. המאמן גיא לוי העיר עוד אתמול לשחקניו על הסיוע של החלק הקדמי להגנה ולקראת המשחק הוא מתלבט אם להוריד את אחד משחקני ההתקפה לספסל ולצרף שחקן בעל אופי הגנתי יותר, כאשר אחת האפשרויות היא לוותר על איציק כהן או עומר נחמני ולהשאיר בחוד רק את ליביו אנטל. ההחלטה תתקבל לקראת המשחק ואם הדבר אכן יקרה, לידור כהן צפוי לעלות בקישור האחורי לצד קלאודמיר ושלומי אזולאי.

      לאחר שבשבוע שעבר תורגל אופיר קריאף כבלם ורק לפני המשחק התקבלה החלטה אחרת לגביו, הרי שהפעם הוא יפתח במרכז ההגנה לצד טל כחילה, בעוד דושאן מאטוביץ' ישחק כמגן שמאלי. חנן ממן לא צפוי לפתוח גם הפעם. בבית"ר הסבירו כי המטרה היא לצרף שחקן שיכול לסייע כמה שיותר לחלק ההגנתי, אך מנגד, שחקנים בקבוצה סיפרו כי ממן מצוין באימונים ויכול מאוד לעזור לקבוצה במשחק הזה, גם בחלק האחורי ולא נכון יהיה לעשות ניסויים חדשים בתפקיד בסיטואציה הזאת. בכל מקרה ממן צפוי להשתלב במהלך המשחק.

      בבית"ר מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים ומקווים כי לפחות 8,000 אוהדים יגיעו. שחקנים בקבוצה אמרו: "הוצאנו נקודה מתשע ואם זה לא ישתנה, לא נשמור על המקום הרביעי. יש לנו שלושה משחקי בית עכשיו, עם הקהל שלנו, שאפשר לעשות בהם את השינוי. אסור לנו לפספס את זה. גם לסבלנות של הקהל יהיה משקל גדול ואנחנו צריכים אותם איתנו כי באר שבע קבוצה קשה מאוד. היא יכולה להיות רדומה ועדיין לייצר גולים מכלום".

      גיא לוי לקח לקראת המשחק מספר שחקנים לשיחות אישיות ואמר להם: "באר שבע קבוצה עם הרבה כישרון, שכל הזמן מנסה לאיים על השער. צריך לנסות לתקוף ולהיות דומיננטיים, אבל כל אחד צריך להיות ממושמע ולעזור, אחרת נצטרך לרדוף אחריהם ונשלם על זה". תומר סוויסה לא יהיה בסגל, שכן הוא מושאל מבאר שבע. ססאר ארסו וזאב חיימוביץ' ייעדרו בשל פציעות.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
      יחזק את הקישור האחורי? לידור כהן/סוכנות ג'יני

      מפתחות והכנות, הפועל באר שבע:

      הפועל באר שבע רושמת מאזן חוץ רע מאוד העונה, בעיקר בשבעת המשחקים האחרונים, אבל לפחות בכל הקשור לסגל אלישע לוי יכול להיות רגוע. וויליאם סוארס וג'ון אוגו ישובו ל-11 לאחר הרחקות, בן ביטון לאחר שלושה משחקים בחוץ. כולם, אגב, תורגלו בהרכב. לואי טהא יפנה כמובן את מקומו. ההפתעה באימון מגיעה מכיוונו של מאור מליקסון, שהפעם לא יפתח בהרכב. סיראז' נאסר יחליף את הקשר.

      במועדון מתכוננים בשיא הרצינות למשחק, אבל חושבים גם על המשחקים הבאים. אליניב ברדה לא כשיר ב-100 האחוזים, ולכן אלישע לוי מתכוון לספסל אתו לקראת המשחק מול הפועל עפולה בטדי ביום רביעי, שייערך ארבעה ימים לפני המפגש הבא בליגה (מכבי פתח תקוה במושבה). בצוות המקצועי מרוצים מאוד מדור מלול, אבל כפי שכבר פרסמנו לוי שקל מלכתחילה את השינוי בעמדת המגן הימני. למרות היכולת, במועדון לא פוסלים אפשרות להתחזק במגן גם בעונה הבאה, כשהשמות של אייל משומר ועודד אלקיים כבר הוזכרו. לוי החליט לפתוח עם שלושה קשרים במרכז השדה.

      יעמדו למבחן:

      בית"ר ירושלים: ליביו אנטל

      מאז משחק הניצחון והצמד בקרית שמונה, הקשר הרומני נמצא בירידה. הוא פחות חד ומתקשה לבצע פעולות יעילות ומסוכנות באיזור הרחבה. אנטל הוא חלק מהשינוי שנעשה בחלק הקדמי של בית"ר והיא חייבת אותו בכושר בו היה לפני פגרת הנבחרת כדי להשיג את המקום הרביעי והכרטיס לאירופה.

      הפועל באר שבע: מאור מליקסון

      העונה כבר מתקרבת לסיומה והגיע הזמן שיפסיק רק להגיע למצבים, למסור, או להוביל כדור בהתקפות מתפרצות. מליקסון חייב שערים, וכמה שיותר, עד סיום העונה, וחייב בעת הזאת לחשוב בעיקר על עצמו. שער ליגה אחד זה מעט מדי עבור הקשר שהגיע מוולנסיין, וזוכה לתמיכה אדירה מהאוהדים וברקת למרות שלפחות בליגה, מאז חודש אוקטובר הוא לא מצא את הרשת. הקאמבק של הילד מיבנה מתחיל בטדי? אולי הספסל יעשה לו טוב.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 6500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully