וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הליגה השעתה את גרג הארדי מעשרה משחקים

23.4.2015 / 9:24

שחקן ההגנה, שלא שיחק בעונה שעברה בשל אלימות כנגד בת הזוג שלו ועזב לאחרונה את קרוליינה על מנת לחתום בדאלאס, לא יהיה רשאי לשחק עד למפגש בחג ההודיה בין הקאובויס לפנת'רס. הוא צפוי לערער על ההחלטה. גרג ג'נינגס חתם לשנתיים במיאמי

גרג הארדי שחקן פוטבול. AP
עונש כבד. הארדי/AP

ברגע בו הכריזה ה-NFL על לוח המשחקים שלה לעונת 2015, גילה גרג הארדי, האנד ההגנתי המצוין שחתם לאחרונה בדאלאס, שהוא יפגוש במשחק חג ההודיה המסורתי את האקסית שלו קרוליינה פנת'רס, אותה עזב לאחרונה בסערה גדולה לאחר שהיה מושעה במשך עונה שלמה בשל אלימות כנגד בת הזוג שלו.

הלילה (בין רביעי לחמישי), יממה אחת בלבד לאחר פרסום אותו לוח משחקים, הארדי גם גילה כי המשחק מול הפנת'רס יהיה הראשון שלו במדי הקאובויס, זאת לאחר שהליגה השעתה אותו ללא פחות מעשרה משחקים בשל עבירה על חוקי ההתנהגות שלה. הארדי צפוי לערער על ההחלטה, אולם אם היא תישאר בעינה, הוא לא יוכל לשחק במשך שלושת החודשים הראשונים של העונה. רוג'ר גודל, הקומישינר, היה זה ששלח להארדי את ההודעה על השעייתו לאחר מה שהליגה הגדירה כ"חודשיים של חקירה מאומצת".

* גרג ג'נינגס, שכיכב בעברו בגרין ביי ולא הסתדר מאז המעבר למינסוטה, חותם לשנתיים במיאמי. הוא צפוי לחבור למי שהיה מתאם ההתקפה שלו בפאקרס, ג'ו פילבין ולהחליף בקבוצה את מייק וואלאס, שעשה את הדרך ההפוכה למינסוטה.

  • עוד באותו נושא:
  • גרג הארדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully