וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת מתלבטת: להשאיר את אלישע לוי, או לפנות לרוני לוי

22.4.2015 / 15:43

המאמן הנוכחי של הפועל באר שבע עדיין מועמד המוביל וייפגש עם הבעלים, אבל מקורביה ייעצו לה לפנות למאמן נתניה לפני שיחתום במכבי חיפה, ואף גיששו בעניינו. ההחלטה: אחרי חצי גמר הגביע

one

בעונה שעברה הכריזה אלונה ברקת ביום העצמאות על מינויו של אלישע לוי לעונה נוספת, אלא שהעונה, בניגוד לעונות הקודמות, ההחלטה של הבעלים לא מובנת מאליה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, המועמד המוביל לאמן הוא אלישע לוי, וזאת לאור ההערכה המקצועית אליו ומתוך הבנה כי מאמן אחר לא היה מצליח להשיג יותר מהעונה הנוכחית, אלא שבימים האחרונים ייעצו לה מקורביה לפנות למאמן מכבי נתניה רוני לוי לפני שיחתום במכבי חיפה, ואף גיששו בעניינו. באר שבע בדקה גם את אופציית המאמן הזר, אך הסכומים גבוהים כרגע.

ההחלטה של ברקת בנוגע למאמן תתקבל אחרי חצי גמר הגביע. הבעלים מעוניינת ליצור שקט במערכת לפני המשחק מול הפועל עפולה, שלו יש משקל מסוים בהחלטה שלה. ברקת מתכוונת להיפגש עם אלישע לוי בין חצי הגמר לגמר שייערך ב-20 במאי, בהנחה שבאר שבע תעפיל אליו כמובן.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם הבעלים של המועדון, אלונה ברקת. קובי אליהו
ההכרעה לגבי זהות המאמן הבא תיפול בחודש מאי. אלונה ברקת ואלישע לוי/קובי אליהו

בנושא אחר: באר שבע ערכה גם השנה את טקס הזיכרון לזכרם של אוהדי הקבוצה, חללי מערכות ישראל. הטקס נערך במעמד חברי כנסת בהם יואב גלנט (כולנו), משפחות שכולות, שחקני הקבוצה והצוות המקצועי. במהלך הטקס נשאה ברקת מספר מילים לזכרם של החיילים. "אנו מצטרפים לעם ישראל המתייחד עם משפחות השכול ועם זכר בניהם ובנותיהם שנפלו במלחמות ישראל ובתוכם אוהדיה הנאמנים של משפחת הפועל באר שבע", אמרה ברקת. "אחינו ואחיותינו, מיטב בנינו, שלא השתהו ונהו אחר צו ליבם, לחמו בחירוף נפש ומסרו את נפשם במלחמה על הבית". שחקני הקבוצה ציינו בסיום כי היה מדובר בטקס מרגש מאוד, וכי "המילים של ברקת בטקס נחרטו היטב בליבנו". מי שארגנה את הטקס היא הדוברת לשעבר, ציפורה חלפון. דור מלול, מאור מליקסון ורן רובין היו השחקנים שנאמו במהלך הטקס.

"בשביל המשפחות שאיבדו את היקר מכל, יש 365 ימי זיכרון בשנה. כל יום הוא חריטה נוספת בבשר החי", הוסיפה ברקת. "היום הזה נועד לנו כאומה, בו אנו מחבקים את המשפחות וזוכרים את אחינו ואחיותינו גיבורי החיל. אנו יודעים היטב, כי אין בחיבוק מזור ואין בחיבוק נחמה, אך יש בו תקווה קטנה. תקווה שבבניין ציון וירושלים ובבניינה של הארץ תנוחמו".

גלנט אמר: "אנחנו נמצאים בעיצומו של שבוע שמשקף את העשור הדרמטי ביותר של מדינת ישראל בעת החדשה החל משנת 1939 ועד 1949, סיום המלחמה. ארבעים שנה כמעט חלפו מאז שנפלו לידי החברים הראשונים שלי. איבדתי את חברי הטובים. יושב איתנו אביו של דורון אסולין. שנפל תחת פיקודי ברצועת עזה. המחיר כבד ובלתי נסבל".

לסיום אמרה ברקת: "בניין ולא הרס, אחדות ולא פירוד. הנופלים טיצאו לדרכם האחרונה מתוך תחושת אחדות וערבות, ואנו החיים כאן בזכותם, לא יכולים להרשות לעצמנו שלא ליישם ערכים אלו. זוהי צוואתם ועל פיה אנו מחויבים לפעול. יהי זכרם של בניכם ובנותיכם ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully