וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לו"ז עונת 2015 ב-NFL: פטריוטס - סטילרס במשחק הפתיחה

22.4.2015 / 8:53

העונה תצא לדרך באופן רשמי ב-10 בספטמבר, שבוע לאחר מכן האלופה תצא לבפאלו. גרין ביי מול שיקגו בחג ההודיה, פייטון מאנינג יתארח באינדיאנפוליס במחזור התשיעי וימתין לבריידי במחזור ה-12

טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. Christian Petersen, GettyImages
המסע מתחיל מחדש. בריידי/GettyImages, Christian Petersen

למרות שכולם יודעים כבר כמה חודשים טובים מול מי הקבוצות שלהם צפויות לשחק בעונה הקרובה של ה-NFL, הרי שהרגע בו מתפרסם לוח המשחקים הוא רגע מרגש במיוחד עבור חובבי הליגה, שכן מדובר במעין יריית פתיחה רשמית לעונה החדשה. הלילה (בין שלישי לרביעי), הליגה פרסמה את הלו"ז לעונת 2015 ונראה כי כבר מהרגע הראשון מחכים לנו משחקים מרתקים.

משחק פתיחת העונה ייערך כמיטב המסורת בביתה של האלופה, הפעם זו תהיה ניו אינגלנד, שתמתין ליריבתה הוותיקה פיטסבורג. השתיים יוציאו את העונה לדרך בפוקסבורו, בלילה של ה-10 בספטמבר (בין חמישי לשישי בישראל). בהמשך הדרך, האלופה תפגוש במחזור השני בחוץ את בפאלו ורקס ריאן ותארח במחזור השביעי את האקס דרל ריוויס והג'טס.

בחג ההודיה ייערכו, גם כן כמיטב המסורת, שלושה משחקים. במשחק המרכזי, זה שייערך בלילה שבין חמישי לשישי, תארח גרין ביי את שיקגו. זו תהיה הפעם הראשונה מאז 1923 בה משחק חג הודיה ייערך בלמבו פילד ובנוסף, זה צפוי להיות הערב בו גרין ביי תקיים את טקס הפרידה מקוורטרבק העבר האגדי שלה, ברט פארב. עוד קודם לכן, דטרויט תתמודד מול פילדלפיה ודאלאס, עם גרג הארדי, נגד קרוליינה.

האיגלס המסקרנים ייפתחו את העונה שלהם במאנדיי נייט בג'ורג'יה מול אטלנטה. במאנדיי נייט השני של מחזור הפתיחה, סן פרנסיסקו, שתארח את הסופרבול השנה, תפגוש את מינסוטה. דמרקו מארי, אחד מכוכבי העונה החולפת, יפגוש עם קבוצתו החדשה פילדלפיה את האקסית דאלאס כבר במחזור השני ויחזור לג'רי-לנד לביקור מסקרן במחזור התשיעי. במחזור ה-14, פילי תארח את בפאלו ולשון מקוי.

הליגה הציבה במחזור הפתיחה את המפגש בין שתי הקבוצות הגרועות ביותר של העונה שעברה, טמפה ביי וטנסי, בתקווה כנראה ששתיהן תבחרנה בדראפט את ג'יימיס ווינסטון ומרקוס מריוטה, מה שיגרום לעניין רב במשחק הזה.

פייטון מאנינג יחזור בפעם השנייה בקריירה למשחק באינדיאנפוליס, שם יפגוש במחזור התשיעי את הקבוצה שהעיפה אותו מהפלייאוף האחרון, האקסית המיתולוגית. במחזור ה-12, הוא יארח את טום בריידי והפטריוטס למפגש ה-17 (ואולי האחרון באמת) בין שני הענקים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully