וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ערכה מסיבת גיבוש: "אולי זה יעזור בשבת"

21.4.2015 / 10:10

למרות ההפסד לעכו, יואב כץ ערך ערב קריוקי לכל אנשי המועדון. שחקן: "במקום לשגוע במרה שחורה, עשינו ערב נחמד". אופק פישלר ימשיך בהרכב מול אשדוד, אפשרות: סליחי וקוראץ' יפתחו יחד

one

האווירה הקשה בהפועל חיפה התחלפה אתמול בערב, לפחות לכמה שעות, לאווירה טובה מאוד. עוד לפני המשחק מול הפועל עכו החליט הבעלים יואב כץ לערוך השבוע מסיבה לכל השחקנים ואנשי המועדון וגם ההפסד לעכו לא שינה את התוכניות. אתמול בערב ערכו אנשי ושחקני חיפה מסיבת גיבוש במהלכה גם שרו השחקנים קריוקי וניסו לשכוח מעט מהצרות בליגה.

"הייתה אווירה מצוינת" אמר אחד השחקנים, "במקום לשקוע במרה שחורה עשינו ערב נחמד ואולי זה יעזור בשבת. למרות האווירה כולם מבינים שהפסד בשבת יכול לסיים סיפור לרעתנו ככה שכולם יגיעו במטרה אחת וזה ניצחון".

שחקן הפועל תל אביב, שלומי אזולאי, מול שחקן הפועל חיפה, אושרי רואש. קובי אליהו
יחסר בשבת. אושרי רואש/קובי אליהו

בצד המקצועי בקבוצה יחסרו בשבת מול מ.ס אשדוד את אושרי רואש המורחק, כשאופק פישלר ימשיך בהרכב, הפעם לצידו של טאדאס קיאנסקאס. בקישור נראה שטל בנין מתלבט, כשאחת האופציות שעלתה היא שילובם של ז'רקו קוראץ' מהראן לאלה וחמדי סליחי, שעד כה נחשב לאכזבה גדולה אצל אנשי המועדון. "חמדי רוצה מאוד ומשתדל אבל כמו כולנו גם לו לא הולך", הסביר שחקן אחר", המאמן יחליט איך לעלות אבל במצב הזה כל קומבינציה יכולה להועיל כי למקום יותר גרוע כבר לא נגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully