וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: גם עמית עברי הבטיחה את מקומה במשחקים בריו

20.4.2015 / 18:20

אחרי טומרקין ומורז, עברי השיגה את הקריטריון האולימפי ב-100 חזה תוך שהיא קובעת שיא חדש 1:07.74 דקה. מורז קבעה שיא ישראלי ב-100 חופשי, נבו פספס את הקריטריון בשלוש מאיות בלבד

עמית עברי. מגד גוזני
ממשיכה להשתפר. עמית עברי/מגד גוזני

אחרי יעקב טומרקין ואנדראה מורז, הספורטאית השלישית שהבטיחה מקום במשחקים האולימפיים בריו היא עמית עברי, שניצלה גם היא את תחרויות גביע האיגוד כדי להשיג את הקריטריון האולימפי. עברי עשתה את זה במשחה ל-100 חזה, וקבעה 1:07.74 דקה תוך שהיא משיגה שיא ישראלי חדש המהווה קריטריון אולימפי. השיא הקודם הוחזק על ידי עברי עצמה משנת 2014, אז קבעה באליפות אירופה בברלין תוצאה של 1:07.89.

השחיינית הישראלית אנדראה מורז. איגוד השחייה,
שיא ישראלי נוסף. אנדראה מורז/איגוד השחייה

אנדראה מורז, העולה החדשה שכבר הבטיחה את השתתפותה במשחקים האולימפיים בריו, המשיכה לעשות חיל בבריכה בווינגייט, והיום (שני) ביומה האחרון של תחרות גביע האיגוד היא הספיקה לשבור שיא ישראלי נוסף. זה קרה במשחה ל-100 חופשי כאשר מורז קבעה 54.64 שניות, והתוצאה הזו מהווה גם קריטריון לאליפות העולם.

מורז הצליחה לנפץ את שיאה בן שבע השנים של אניה גוסטמלסקי, כאשר היא הצליחה לקזז לא פחות מ-52 מאיות. כידוע, מורז הספיקה בתחרות להבטיח קריטריון אולימפי ב-50 חופשי עם שיא ישראלי ואתמול היא הוסיפה שיא חדש ב-200 חופשי.

גל נבו, שטרם הבטיח את מקומו בריו, היה קרוב לעושת את זה ב-400 מעורב אישי, אבל פספס את הקריטריון בשלוש מאיות בלבד ועצר את השעון על 4:16.74 דקות שמהווה שיא בינלאומי חדש. "אני שמח שיש תוצאות מעבר להנאה", אמר נבו המעט מאוכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully