וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: יוליה גלושקו עקפה את שחר פאר

20.4.2015 / 10:21

גלושקו, שנעצרה ברבע הגמר בבוגוטה, טיפסה תשעה שלבים ונמצאת במקום ה-119 בעולם. פאר ירדה ל-124. דודי סלע נותר 93. בדירוג העולמי, רפאל נדאל עלה למקום הרביעי

יוליה גלושקו. ניר קידר,
הטניסאית הבכירה של ישראל. גלושקו/ניר קידר

שחר פאר היא כבר לא הטניסאית הבכירה של ישראל: כך עולה מפרסום הדירוג החדש של ה-WTA. גלושקו, שנעצרה השבוע ברבע גמר טורניר בוגוטה, טיפסה תשעה שלבים והיא נמצאת כעת במקום ה-119 בעולם. פאר לעומתה, ירדה שלב אחד למקום ה-124. דניז חזניוק ירדה למקום ה-412. אצל הגברים, דודי סלע נותר במקום ה-93 בעולם, אמיר ויינטרוב שחזר לפעילות טיפס ארבעה שלבים למקום ה-500.

בצמרת הדירוג העולמי של הגברים אין הרבה שינויים. הזוכה הטרי בטורניר מונטה קרלו, נובאק דג'וקוביץ', ממשיך לצעוד בגאון במקום הראשון ובפער גדול על פני רוג'ר פדרר השני. אנדי מארי שלישי ורפאל נדאל דחק את קיי נישיקורי למקום החמישי, ועלה על חשבונו למקום הרביעי בעולם. בחמישייה הבאה נמצאים מילוש ראוניץ' השישי, תומאס ברדיך השביעי, דויד פרר השמיני, מארין צ'יליץ' התשיעי וסטאס ואוורינקה העשירי.

אצל הנשים, אין כל שינוי בעשירייה הראשונה, מה שאומר שסרינה וויליאמס ממשיכה לצעוד בראש ומקדימה את מריה שראפובה השנייה, סימונה האלפ השלישית, פטרה קביטובה הרביעית וקרוליין ווזניאקי החמישית. בהמשך נמצאות גם אנה איבנוביץ', ג'ני בושאר, אקטרינה מקארובה, אגניישקה רדוואנסקה וקרלה סוארס נבארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully