וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כבר התעלינו השנה מול קבוצות יותר טובות מאיתנו, וניצחנו"

19.4.2015 / 20:01

מאמן מכבי תל אביב שמר על אופטימיות לקראת המשחק השלישי מול פנרבחצ'ה: "יש הבדלי רמות, נצטרך להתמודד עם היכולות שלהם. השחקנים יודעים שזה משחק של להיות או לחדול". אוברדוביץ': "אני יודע מה זה לשחק בבית של מכבי" (ב', 21:05, ישיר בוואלה ספורט)

עריכה: טל רזניק

לא כך קיוו במכבי תל אביב להגיע למשחק מספר שלוש בסדרה מול פנרבחצ'ה/אולקר ברבע גמר היורוליג. הצהובים הפסידו בשני המשחקים הראשונים, שנערכו בטורקיה, וזקוקים לשני ניצחונות בית ועוד ניצחון חוץ על מנת לעלות לפיינל פור ולשמור על סיכוי להגן על התואר בו זכו במילאנו אשתקד. לפני הכול, התייצב גיא גודס למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחק מספר שלוש בסדרה.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "עברנו שני משחקים לא פשוטים, פנרבחצ'ה עשו את הריצה שלהם ברבע השלישי של המשחק הראשון וניצחו, במשחק השני היינו מאוד מבולבלים בהגנה והם ברחו, ולא פשוט לסגור פיגור 16 מולם. מבחינתנו משחק מספר 3 הוא להיות או לחדול. החבר'ה יבואו עם הרבה ביטחון כדי לעשות 2:1".

"יש הבדלי רמות, פנרבחצ'ה קבוצה מאוד מוכשרת, היא ניצחה את אולימפיאקוס בחוץ, ניצחה ברוסיה את צסק"א, היא קבוצה סופר מוכשרת, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם היכולות האלו. השנה התעלינו בכמה משחקים מול קבוצות יותר טובות מאיתנו, וניצחנו. דיברנו על רמת הריכוז, זה משהו שלא עשינו ברבע הראשון של המשחק השני וזה גמר לנו את המשחק. היה שם חוסר תיאום שלא מתאים לנו בשלב הזה. קשה להסביר מה קרה. אחרי שני משחקים אנחנו צריכים להבין את הכוח של פנרבחצ'ה, מה היא מסוגלת, מה הסגנון שלה, למה היא מסוגלת ולהתמודד עם זה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אחרי שני משחקים אנחנו צריכים להבין את הכוח של פנרבחצ'ה, מה היא מסוגלת". גודס/יוסי ציפקיס

"כשראינו את כמות הטעויות והסלים הקלים שנתנו, אין ספק שהיינו יכולים להוריד אותם לסביבות ה-70 נקודות, אבל בגלל חוסר התקשורת בין השחקנים אתה נענש מול קבוצה התקפית עם שחקנים מאוד אינטליגנטיים. אני מקווה מאוד שנתקן את זה במשחק הקרוב", הוסיף גודס.

"כן, אני כועס על הדרך שבה עשינו את הדברים במשחקים הקודמים. אני אף פעם לא אעביר ביקורת על השחקנים דרך התקשורת", אמר גודס על מה שהתפרש על ידי התקשורת כהעברת ביקורת פומבית על שחקניו, "מישהו אמר לי שלכאורה מדברים שאמרת אני מבין ש...אבל אני אשם, ואני לוקח אחריות, כשהתלמידים טועים המורה אשם, זה תפקידי כמאמן. אפשר להתעלות ולנצח קבוצה כמו פנרבחצ'ה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
חייבים להיות יותר מתאומים ומרוכזים. אוחיון וטיוס/יוסי ציפקיס

על יכולתם של דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס אמר גודס: "צריך לתת קרדיט לפנרבחצ'ה על ההגנה על סמית', כמו שאנחנו עצרנו את גאודלוק במשחק הראשון, אנחנו צריכים למצוא את המקומות לעשות סלים. ברור שסופו צריך להיות יותר דומיננטי ולדרוש את הכדור יותר, ואנחנו צריכים למצוא דרך להכניס את הכדור בצורה טובה כמו שאנחנו יודעים. בשני המשחקים הם הצליחו לנטרל אותו".

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם ג'ו אלכסנדר. יוסי ציפקיס
שומרים על מצב רוח טוב. דווין סמית' וג'ו אלכסנדר באימון מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

על מצבבם הבריאותי של שחקניו אמר גודס: "תעברו שחקן-שחקן ולכל אחד כואב משהו בגוף, אבל זה חלק מעונה, אתה מקבל כסף בשביל זה והם ישחקו".

"וסלי עשה הבדל מאוד גדול, יש לו מוטת ידיים ארוכה, זוריץ' עלה מהספסל והביא שינוי, אנחנו צריכים שגם הספסל יתרום וגם החמישייה", סיכם המאמן, "אנחנו מקווים להגיע למשחק ביום רביעי ביום העצמאות, רואים על העיניים של השחקנים שהם יודעים שזה משחק להיות או לחדול, אנחנו זקוקים לקהל, שיכניס את השחקנים לאנרגיות מטורפות וככה ננצח".

בתוך כך מכבי תל אביב ביקשה לרשום את נייט לינהארט למשחקים בליגת העל. הגארד לא שיחק עד כה במסגרת המקומית והמשמעות היא שסופית הצהובים לא יוכלו לרכוש עוד שחקן העונה. סילבן לנדסברג איחר לאימון של מכבי תל אביב לאחר שעבר תאונת דרכים קלה עם רכבו. לנדסברג לא נפצע והוא ישחק כמתוכנן מול הטורקים.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (שני משמאל) עם עוזריו, אלון שטיין, פיני גרשון, עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחייך גם בסיום המשחק השלישי? גודס באימון/יוסי ציפקיס
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם מרקיז היינס. יוסי ציפקיס
מכבי תל אביב חייבת אותם בשיאם. פארגו והיינס/יוסי ציפקיס
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם נייט לינהארט. יוסי ציפקיס
"ברור שסופו צריך להיות יותר דומיננטי ולדרוש את הכדור יותר"/יוסי ציפקיס

פנרבחצ'ה ערכה הערב אימון מסכםפ ביד אליהו לקראת ההתמודדות ביום שלישי. האווירה במחנה הטורקי הייתה נינוחה ונראה היה שהשחקנים של ז'ליקו אוברדוביץ' חדורי ביטחון ואומנה כי ביכולתם לסגור את הסיפור כבר במשחק השלישי. גם המאמן עצמו היה במצב רוח טוב וחייך את העיתונאים. "כל משחק חשוב לי, וכל מהלך התקפה או הגנה", אמר אוברדוביץ', "ולא משנה לי מה הפער ומה קורה במשחק. הרי למה אנחנו משחקים כקבוצה? בשביל זה. לא משנה אם נשארה מחצית או רק שתי דקות. יש לי המון היסטוריה במפגשים מול מכבי, הקהל הישראלי מבין כדורסל ואוהב כדורסל, אני יודע מה זה לשחק בבית של מכבי".


אוברדוביץ' נשאל על ידי וואלה ספורט באשר ליכולת של שחקניו לנטרל את סופו והשיב: "גם אם סופו ינסה דברים אחרים ננסה לנטרל אותו. כשהרמה גבוהה לא תמיד קל לעשות את הדברים שאתה רוצה". על כך שקבוצתו עצרה את דווין סמית' השיב המאמן: "אין סוד לגבי איך איך שעצרנו אותו, סמית' שחקן מצוין ומכבי מרוצים מדווין ולכן האריכו לו את החוזה".

השועל הסרבי נשאל אם הוא חושש משאננות מצד שחקניו והשיב: "שאלה מצוינת, אני אעיר אותם עכשיו באימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully