וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דודו ביטון זקוק למנוחה של חודש וגמר את העונה

החלוץ שנפצע במשחק נגד הפועל פתח תקוה, סובל משבר בארובת העין. האדומים לא התרגשו מההפסד, גורם בקבוצה: "ראינו אצל השחקנים שאננות כבר בשבוע שעבר". המאמן ססאר מנדיונדו מתקרב

one

קשה להגיד שמישהו בהפועל תל אביב לקח את ההפסד הביתי 2:1 להפועל פתח תקוה אתמול (שבת) בבלומפילד בצורה קשה מידי, או בהפתעה. בקבוצה הסבירו אתמול שהייתה ירידת מתח גדולה בעקבות שני הניצחונות הקודמים שקירבו את הקבוצה להבטחת ההישארות בליגה. "ראינו את השאננות אצל השחקנים כבר מאמצע השבוע שעבר", אמר גורם בכיר בקבוצה. "חשוב לסיים את העונה בצורה טובה. אתמול הדבר הכי חשוב היה לתת לאוהדים קצת נחת וחבל שנכשלנו".

המגן ליאור לוי אמר אחרי המשחק: "אחרי האדום של בן רייכרט הלכנו לישון. לפני כן שיחקנו טוב מאוד. אני חושב שבמחצית הראשונה הגענו למצבים ועם טיפה ריכוז היינו כובשים גם במחצית הראשונה. לא הסתבכנו, נישאר בליגה ב-100 אחוז. לפעמים קורים דברים שאתה לא מצפה להם. עם טיפה מזל היינו מנצחים, לא הגיע לנו להפסיד".

לסיום התייחס המגן לחרושת השמועות סביב המועדון: "לא יודע כמה הרגשנו את זה. ברור שחושבים על זה, אבל אנחנו מאמינים בהנהלה שלנו. אנחנו בטוחים שיהיה טוב בסוף. אם זה משפיע? אולי קצת, אבל אנחנו ממשיכים כרגיל".

דודו ביטון שנפצע במהלך המחצית הראשונה, הוחלף ופונה לבית החולים, סובל משברים בארובת העין ונצטווה למנוחה בת כחודש. המשמעות היא שהחלוץ למעשה גמר את העונה.

ליאור לוי שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול גל אראל שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
"אחרי האדום הלכנו לישון". ליאור לוי/ברני ארדוב

הדרמה בהפועל תל אביב ממשיכה דווקא להיות מחוץ למגרש. הצוות הספרדי בראשות המאמן ססאר מנדיונדו סיכם את כל תנאיו ורק נותרה החתימה הרשמית במועדון. עם זאת, לא ברור לאן הולכת מערכת היחסים בין אמיר כבירי ועדי קריספין לבין עמותת האוהדים ושאר מחזיקי המניות של הקבוצה. בעמותה עדיין חושדים בצמד החדש ולא בטוח שהצדדים רואים את העתיד של הפועל באותה עין. מאז שהיו"ר בארי בן זאב נחת בארץ, נראה שהוא עסוק בעיקר בהרגעת את הגזרה בין הצדדים.

חשוב לציין, שבהפועל לא יודעים כרגע אם כבירי וקריספין כבר העבירו את הכסף לנאמן ורכשו את המניות. במקרה כזה ההנהלה הייתה אמורה לקבל אישור רשמי מהנאמן, אך זה טרם הגיע. ברגע שהמניות יעברו לידיהם, הנהלת המועדון תארגן פגישת של כל בעלי המניות בהפועל ותהפוך את המהלך לרשמי.

בכל מקרה ראשי המועדון מעדיפים שהמניות לא יהיו בידי חיים רמון ולכן לא יערימו קשיים על העברתן לכבירי וקריספין. עם זאת, בהפועל טוענים כי השניים לא ממש מבינים את הבור התקציבי שיש להפועל ואתמול טענו במועדון: "אם הם חושבים שניתן יד לעוד עונות כמו שהיו אצל רמון, הם טועים בגדול. לא בארי ולא העמותה ישתפו עם זה פעולה. אנחנו מקווים שהכול יסתדר ואם הם יוכלו להגדיל את התקציב אף אחד לא יעמוד בדרכם, אבל זה יהיה רק אם הם יכניסו כסף למועדון".

בנוסף, יש לא מעט שמועות בנוגע לפניות של הקבוצה לשחקנים כאלו ואחרים. לא מעט גורמים במועדון פנו לסוכנים או מקורבים לשחקנים בליגה כדי לבדוק אם הם יסכימו להגיע ומה עלות שכרם. חשוב לציין שעד שלא תיקבע מסגרת התקציב, הפועל לא תחתים אף שחקן חדש במועדון. זה אמור לקרות בשבוע הקרוב כאשר בן זאב, כבירי וקריספין אמורים להיפגש לישיבה על התקציב. בכל מקרה הרכש החדש של המועדון הוא בינתיים עו"ד ניר ענבר, שאמור לחזור בקרוב לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully