וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע-קרית שמונה: "לא משנה מי ישחק, הסגל מספיק טוב כדי לנצח"

בקבוצה לא מתרצים את היעדרות ברדה, אוגו, סוארס וביטון לקראת המשחק הביתי מול עירוני קרית שמונה (א', 20:55, ער' 1). גורדנה ופאיוביץ' בהרכב. דין מימוני בהגנת האורחים שרוצים מקום שני

מחזור 30מחצית19/04/2015
הפועל באר שבע
    1:1
      עירוני קרית שמונה
      one

      בווידאו: תקציר המשחק הקודם בו ניצחה באר שבע 1:2 את קרית שמונה

      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      *המאזן בעשרת המשחקים בהם אירחה באר שבע את קרית שמונה: ארבעה ניצחונות לאדומים, שלוש תוצאות תיקו, שלושה ניצחונות לקרית שמונה.

      * בשבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, דויד מנגה כבש ארבעה שערים, רוג'רס קולה שניים.

      גיא חיימוב,עודד אלקיים,קאסיו פרננדס,דין מימוני,חן דילמוני,וובה בראון,מינדאוגאס פאנקה,אדריאן רוצ'ט,רועי קהת,שמעון אבוחצירא,רוג'רס קולה

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      לאלישע לוי יהיו ארבעה נעדרים לקראת המשחק שיקבע רבות לגבי המשך המאבק על המקום השני: אליניב ברדה פצוע ולא יהיה בסגל, בן ביטון מורחק, ג'ון אוגו ו-וויליאם סוארס לא ישחקו בגלל צבירת כרטיסים צהובים. כל הארבעה הם שחקני הרכב כמעט קבועים בהרכב של באר שבע, אבל לוי אמר לסובביו השבוע: "זה לא משנה מי ישחק. יש לנו סגל מספיק טוב כדי לנצח את המשחק הזה".

      השינויים שערך המאמן לא מפתיעים אף אחד. מלבד דור מלול שימשיך לפתוח במקום בן ביטון שמסיים במחזור הזה הרחקה משלושה משחקים, דובב גבאי תורגל במקום אליניב ברדה, טומיסלב פאיוביץ' חוזר מהרחקה ויחליף את סוארס לצד לואי טהא, ואת מקומו של אוגו יתפוס כמובן רועי גורדנה.

      כפי שפרסמנו במהלך השבוע, הפועל באר שבע העבירה מסר לאוסטין אג'ידה כי אם לא יסכים בימים הקרובים לתנאים שקיבל, הקבוצה תחפש שוער אחר, כשאופיר מרציאנו כבר על הכוונת. השוער יפתח כמובן מחר בשער, אבל בימים הקרובים יוכרע האם ימשיך גם בעונה הבאה.

      "הפער בינינו לקריית שמונה הוא מאוד קטן לעומת הפער ממכבי, שהוא גדול, אבל אנחנו נאבקים עד הסוף. אם ניקח גביע ונסיים במקום השני זו תהיה התקדמות", אמר אלישע לוי לקראת המשחק. על הטענות לפיהן השחקנים סובלים מכושר גופני לקוי, אמר: "הטענות לא רציניות. עד לפני מספר שבועות היינו קבוצה של מחצית שנייה, במשחק האחרון הלכנו אחורה, אבל עד עכשיו אף אחד לא דיבר על כושר גופני. העייפות היא מנטאלית בשלב כזה של העונה. גם מכבי הייתה עייפה בקריית שמונה. באיירן הגיעה למשחק בפורטו עם שישה או שבעה שחקנים פצועים, זה קורה בכדורגל".

      שוער מ.ס. אשדוד אופיר מרציאנו לצד שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה. ברני ארדוב
      בינתיים הוא כאן, אבל שוער אשדוד על הכוונת. אוסטין אג'ידה עם אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      בעירוני קרית שמונה השלימו את ההכנות למשחק מול הפועל באר שבע כאשר במועדון מכוונים לניצחון שיחזיר אותם למקום השני בטבלה. "מגיע לנו להתקדם שלב אחד מהעונה שעברה", אמר שחקן בקבוצה. "היינו בחלקים גדולים של העונה הקבוצה האיכותית בליגה ונעשה הכל כדי לסיים במקום השני".

      בצד המקצועי יחסר המאמן ברק בכר את הבלם שיר צדק כשדין מימוני יחליפו בהרכב. גם אחמד עאבד סוחב צהובים וייעדר מהמשחק, כשאדריאן רוצט או עאהד עזאם צפויים לפתוח בהרכב.

      אבישי כהן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול דין מימוני שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
      במרכז ההגנה. דין מימוני, משמאל/סוכנות ג'יני

      יעמדו למבחן

      הפועל באר שבע: לואי טהא

      אלונה ברקת שילמה לא מעט כסף על הבלם של הפועל רעננה, למרות שמדובר בבלם שלישי. על פי התכניות שלה לקראת העונה הבאה, ברקת מחפשת בלם ברמה גבוהה ולא נראה שטהא יהיה שחקן הרכב. עד אז, נותר לטהא להוכיח מדוע לרעננה היה כל כך קשה להיפרד ממנו. אחרת, יהיה לו קשה מאוד להשתלב ברוטציה בעונה הבאה.

      עירוני קרית שמונה: רוג'רס קולה

      נכון לעכשיו, החלוץ הזמבי לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, אך במשחקים הקרובים ינסה קולה להוכיח לאיזי שרצקי ששווה לשקול את העניין שוב. משחק מול באר שבע הוא הבמה הכי טובה לכך.

      שחקן הפועל באר שבע לואי טהא. ברני ארדוב
      צריך להוכיח מה הוא שווה. לואי טהא/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 4500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully