וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישה זילברמן: "אליפות ישראל זו הזדמנות להראות מה אני שווה"

17.4.2015 / 10:00

המחבט הבכיר של ישראל בבדמינטון ייטול חלק בסוף השבוע באליפות ישראל בקיבוץ חצור, רגע לפני שהוא יוצא לאליפות העולם לקבוצות בסין, והדגיש: "זו לא תחרות מטרה עבורי"

מישה זילברמן שחקן בדמינגטון ישראלי. רויטרס
דרוך. זילברמן/רויטרס

אליפות ישראל בבדמינטון יצאה היום (שישי) לדרך בקיבוץ חצור, כאשר מרבית העיניים יופנו לעבר המחבט הבכיר של ישראל, מישה זילברמן, הישראלי הראשון שהופיע במשחקים האולימפיים בענף. רגע לפני שהוא יוצא לאליפות העולם לקבוצות בסין בחודש הבא, תחרות שמקנה לו ניקוד ראשון לריו 2016, זילברמן ייטול חלק באליפות. בחודש הבא, אגב, יימחק הניקוד של כל החובטים בדירוג העולמי, כאשר כולם יחלו מאפס ויסתערו על הדירוג מחדש, ובמאי 2016 תיסגר הרשימה לריו על פי עשר התחרויות הטובות ביותר של כל חובט.

"אליפות ישראל, חוץ מהכבוד בזכייה בתואר אלוף ישראל, חשובה במיוחד הפעם מפני שלפי הרמה שאפגין בה, אדע אם להמשיך בישראל בהכנות לתחרויות הקריטריון או שאני חייב לצאת למחנה אימון בחו"ל", סיפר זילברמן. "אני שמח גם על כך שהקהל הישראלי וכל אנשי הבדמינטון הישראלי יראו אותי סוף סוף מקרוב, כיצד אני משחק ומה אני שווה". לשאלה האם יש סיכוי כי אחד המתמודדים יצליח לעקוץ אותו, הוא השיב: "האמת היא שאני עייף עכשיו מעומס אימוני הכנה, ואליפות ישראל היא לא תחרות מטרה עבורי. מי שיפתיע יפתיע".

מי שצפויים לפגוש את זילברמן הם אריאל שאינסקי, המדורג 2 בישראל, שעשוי להתמודד מולו כבר בחצי הגמר לאחר שבשנה שעברה נפגשו השניים רק בגמר שבו ניצח האולימפי. אלוף הנוער, עיטם רוזנשטיין, הוגרל לשחק מול זילברמן כבר בסיבו הראשון. שאינסקי עלול להיתקל עוד לפני כן במוקש בדמות דניאל בדרק, שעבורו חצור הוא האולם הביתי.
בדרק ויונתן לויט הם אלופי הנוער בזוגות גברים, והם עשויים לתת פייט מעניין לאלופים הנצחיים בבוגרים, ליאור קרויטר ואלכס בס. ביחידים, בס עשוי להיות היריב של זילברמן בגמר. יאנה מולודצקי, יובל פוגץ' ודנה דנילנקו הן השמות הבולטים בנשים. המוקדמות ייצאו לדרך בשעה 14:00 ויימשכו עד 19:00 לערך. השלבים המתקדמים והגמרים בשבת בבוקר בין 9:30 ל-12.30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully