וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למכבי פתח תקוה? בריאן חרסיסיץ' שוקל חזרה לארגנטינה

17.4.2015 / 12:13

במועדון מעוניינים בקשר לעונה הבאה, אך בנוסף להתלבטות שלו צצו בעיות מיסוי שמעכבות כרגע את החתמתו: "הנושא נמצא בבדיקה". השחקנים שלא קיבלו מענקי ניקוד יגיעו לפגישה

one

מכבי פתח תקוה כבר הודיעה לבריאן חרסיסיץ' שהיא רוצה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה, אלא שבעיות שונות עשויות לגרום לו לעזוב את ישראל. מבדיקה שערך המועדון עולה כי ייתכן והעונה יחול שינוי בהטבה שמתקבלת בנוגע לרמת המיסוי שלו בישראל. חרסיסיץ' נמצא בישראל מאז קיץ 2007, וכבר משלם מס כישראלי, אולם המועדון מקבל הטבת מיסוי בשל היותו אזרח ארצות הברית.

כעת העניין משתנה, ובמועדון אישרו הבוקר כי הם בודקים את ההשלכות של העניין. אבל זאת לא הבעיה היחידה בנוגע לקשר: מתברר כי בחודש וחצי האחרונים חרסיסיץ' נמצא לבדו בישראל, כשמשפחתו חזרה לארגנטינה. הקשר כבר עדכן את שחקני הקבוצה וראשי המועדון בהתלבטויות שלו וסיפר כי אישר לרשום את ילדיו לבית ספר מקומי בארגנטינה, וכי הוא שוקל לעזוב את ישראל. "הנושא בבדיקה. אנחנו בודקים את העניין לעומק", אישרו בפתח תקוה. בשבועות הקרובים תיפול החלטה סופית בנושא.

כפי שפורסם בוואלה ספורט בחודש שעבר, הקשר מרואן קבהא מבוקש בגנט ובקבוצות נוספות בבלגיה וגם הוא לא מתכוון להאריך בשלב זה את חוזהו בקבוצה. במועדון צפויים לשחרר גם את דויד סולארי ואולי גם את יואכים מונונגה, ואם חרסיסיץ' יעזוב ייתכן שבן שמעון יצטרך להתמודד עם מהפכה בסגל הזרים שלו בקיץ. המאמן מעדיף להמשיך לשחק עם חמישה בלמים, אבל עדיין לא קיבל החלטה סופית בעניין. אם ישחק עם ארבעה, ישחרר לפחות את אחד הבלמים שלו, כשהסיכויים של איבן הרצג לעזוב גבוהים יותר.

בעקבות הפרסום בוואלה ספורט, במועדון יודיעו לשחקני הקבוצה שלא קיבלו מענקים העונה להגיע לפגישה עם גזבר המועדון סלע מנדל, והיא תתקיים מיד עם סיום העונה. "מדובר בסכומים לא מבוטלים, אבל ההכנסה ממשחקי הבית בפלייאוף העליון גבוהה, ויש גם הכנסה ממענקי מיקום", הסבירו במועדון. העונה פתח תקוה תשלם לשחקניה מאות אלפי שקלים בגין מענקי מיקום, גם משום שצברה לא מעט נקודות העונה (40), כשנותרו עוד שבעה מחזורים, וזאת לעומת 33 נקודות בעונה שעברה כולה.

בריאן חרסיסיץ' מכבי פתח תקוה מול מיצ'ל מכבי חיפה. ברני ארדוב
לאן מועדות פניו? חרסיסיץ', עם הכדור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully