וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין יזדקק למנוחה, אליהו: "בלעדיו כל אחד נתן אקסטרה"

17.4.2015 / 11:50

הגארד שספג פציעה בגב התחתון ייעדר מספר ימים וינצל את הפגרה הארוכה כדי להתאושש. אליהו על הבטחת המקום השני: "חשוב להגיע לפלייאוף בכושר טוב ולא לזלזל באף אחת"

one

הפועל ירושלים הבטיחה אמש (חמישי) את המקום השני בסיום העונה הסדירה בליגת העל, לאחר שהביסה בביתה את מכבי ראשון לציון 89:104 בארנה. שני שחקנים שלא שיחקו אמש הם ברייסי רייט, שעבר ניתוח לייזר בעינו ודיון תומפסון. יותם הלפרין ספג אתמול פציעה בגב התחתון, אולם כרגע מסתמן כי מדובר במתיחה חזקה, כשהלפרין יקבל מנוחה למספר ימים.

ליאור אליהו אמר על המשחק אמש: "בתחילת המשחק היו חסרות לנו אנרגיות, יום השואה עדיין הדהד לנו בראש, ניסינו לשים הכל בצד, והתקשינו קצת בעיקר הגנתית, בתחילת רבע שלישי יותם נפצע, כששחקן כל כך חשוב כמו יותם יוצא אז כל אחד יודע שהוא צריך לתת אקסטרה, כל אחד התעלה וברבע שלישי גדול שלנו למעשה גמר את המשחק".

על הבטחת המקום השני אמר אליהו: "אנחנו צריכים להמשיך לשחק, חשוב לנו להגיע לפלייאוף בפורמה טובה, אנחנו לא רוצים עכשיו להפסיד, אני לא מזלזל באף אחד ועדיין הולכים להיות משחקים קשים בליגה מול קבוצות שיש להן עוד מטרות, לנו יש משחקים חסרי חשיבות מעכשיו אבל אנחנו נצטרך לדעת להתמודד עם זה ובעיקר להכין את עצמנו מנטאלית לקראת הפלייאוף".

אגב, בהפועל ירושלים, שנמצאת במומנטום מצוין, לא אוהבים את העובדה כי המנהלת כופה על הקבוצה פגרה של 11 ימים על אף בקשות חוזרות ונשנות בשבועות האחרונים להימנע ממצב בו לקבוצה לא יהיו משחקים רשמיים.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (שמאל). קובי אליהו
יקבל כמה ימי מנוחה. הלפרין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully