וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: שטילוב בגמר הקרקע והמתח, מדבדב בקפיצות

16.4.2015 / 20:24

ארבעה גמרים לישראלים באליפות אירופה במונפלייה אחרי ששטילוב סיים חמישי בקרקע עם 15.033 נקודות וסיים שביעי במתח. מדבדב שישי בקפיצות, דולגופיאט בגמר הקרב רב

אלכס שטילוב. קובי אליהו
ציון גבוה על דרגת הקושי. שטילוב/קובי אליהו

אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים שנערכת במונפלייה הגיעה היום (חמישי) ליומה השני ומי שסיימו אותו בהצלחה הם שני המתעמלים הבכירים של ישראל, אלכס שטילוב ואנדריי מדבדב, ששניהם העפילו לגמרים. גם ארטיום דולגופיאט הצעיר הבטיח לעצמו מקום בגמר, ועשה את זה בקרב רב כאשר הוא יופיע אליו ביום שישי.

המתעמל הבכיר של ישראל, אלכס שטילוב, שזכה לפני שנתיים באליפות אירופה בתרגיל הקרקע, סיים במקום החמישי במוקדמות. שטילוב, שביצע שינוי בתרגיל שלו, עשה את זה בצורה מצוינת כאשר דרגת הקושי עמדה על 6.5 והביצוע קיבל 7.950 ובסך הכול 15.033. פרט לקרקע, שטילוב התחרה גם בתרגיל המתח והעפיל גם בו לגמר. הוא עשה זאת מהמקום השביעי אחרי שקיבל את הציון 14.45.

מדבדב, שבשנה שעברה סיים במקום השישי בתרגיל שולחן הקפיצות, רשם שתי קפיצות מצוינות שעליהן זכה בציונים 14.733 ו-14.966. בסך הכול קיבל מדבדב את הציון 14.849 שהציב אותו במקום השישי המכובד בסיום יום המוקדמות.

אנדריי מדבדב מתעמל מכשירים. קובי אליהו
קרוב לשחזר את ההישג שלו מהשנה שעברה. מדבדב/קובי אליהו

גם יתר מתעמלי נבחרת הגברים נכנסו לפעילות, כאשר עבור מרביתם הייתה זו הופעה ראשונה אי פעם באליפות אירופה לבוגרים. המפתיע ביותר היה ארטיום דולגופיאט שהתברג למקום ה-22 במוקדמות הקרב רב. דולגופיאט בלט בעיקר בתרגיל הקרקע (14.533) ובשולחן הקפיצות (14.333), ובסך הכול השיג 81.897 נקודות. אייל גלזר סיים במקום ה-30 המכובד ומורן ינוקא סיים במקום ה-39.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully