וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין אג'ידה סירב גם להצעה המשודרגת. פערים עם דובב גבאי

16.4.2015 / 13:34

המו"מ על סף פיצוץ, בהפועל באר שבע העבירו מסר: אם לא תשנה את דעתך בקרוב, נחתים שוער אחר. החלוץ סירב להצעה לשנתיים. הובאן: "לא ידעתי שוסרמיל קרוי על שם ילד שנהרג בשואה"

one

הפועל באר שבע קיימה הבוקר, כשעוד קודם לכן נערך טקס קצר לציון יום השואה. שחקני הקבוצה עמדו יחד בצפירה ומאוחר יותר נערך הטקס, כשמי שהצטרפו אליו הם גם השחקנים הזרים, ביניהם אובידיו הובאן, ששוחח עם התקשורת.

עוד לפני הובאן, מתברר כי המתיחות עם אוסטין אג'ידה הולכת ומחריפה. לוואלה ספורט נודע כי השוער סירב גם להצעה המשודרגת שהוגשה לשוער, שמרוויח כיום 120 אלף שקל בחודש. באר שבע הבטיחה לשוער כי שכרו לא יפגע, ואילו היא תספוג את עניין המיסוי, אך אג'ידה הודיע כי הוא מצפה להעלאה בשכרו בנוסף לעניין המיסוי שיספוג המועדון (כ-25 אחוז). במועדון העבירו מסר לשוער, לפיו אם הוא לא ישנה את דעתו בימים הקרובים, היא תתחיל לחפש שוער אחר. כפי שפורסם בוואלה ספורט, אג'ידה מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב והמועמד המוביל של ברקת להחליף אותו במקרה שלא יסגור בסופו של דבר הוא אופיר מרציאנו מאשדוד.

ברקת שוחחה גם עם נציגיו של דובב גבאי, הסכימה לתת לחלוץ חוזה לשנתיים כפי שביקש, אך לטענת החלוץ השדרוג שקיבל היה נמוך מדי. בבאר שבע אישרו כי מדובר בשדרוג קל בלבד, אך כרגע השחקן מסרב לחתום. לגבי סיראז' נאסר, השחקן החליט בחודשים האחרונים למצות את האופציות שלו באירופה, וההערכה היא שינסה לעבור לליגה הבלגית. לאחרונה הוצע השחקן לגנט.

שחקני הפועל באר שבע בצפירת יום השואה. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקני ואנשי הפועל באר שבע בצפירה היום/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הובאן, שימשיך בעונה הבאה לאור היכולת הטובה שהוא מציג העונה, התייחס תחילה ליום השואה, ומאוחר יותר גם למצב של הפועל באר שבע בליגה. "למדתי על זה בבית הספר", סיפר הובאן. "אני יודע מה קרה באושוויץ, יודע שהרבה יהודים נהרגו בשבוע, וזה עצוב בשבילי. ורסמיל נקרא על שם ילד שנהרג בשואה? לא היה לי מושג. (נקרא על שם הילד ארתור וסרמיל, שנרצח במיידנק ב-1943, א"י). העניין של הצפירה הוא חדש עבורי, הפעם הראשונה שאני שומע בישראל".

"אני לא יודע אם נוכל לזכות באליפות. יש לנו הזדמנות עכשיו לקחת את שלוש הנקודות בכל משחק ואחר כך נראה. אני לא חשוב שהם טובים מאיתנו, ואם היה לנו יותר מזל נגדם היינו מנצחים. נכון לעכשיו הם במקום הראשון", המשיך הקשר, שהתייחס גם למשחק ביום ראשון: "קריית שמונה קוצב חזקה, שיחקתי נגדה מספר פעמים. יהיה משחק קשה ואני מקווה שניקח שלוש נקודות שחשובות עבורינו עבור לקראת סיום העונה. הליגה בישראל מעניינת, לא יודע אם היא טובה יותר מהליגה ברומניה. למה לא זומנתי לנבחרת בפעם האחרונה? המאמן היה צריך שחקנים יותר קדמיים. אם נעשה תוצאות טובות, אולי אוזמן ליורו".

במועדון מתכוונים להיפגש עם אלישע לוי בתקופה הקרובה לגבי עתידו. ברקת צפויה להזמין את המאמן לשיחה אחרי חצי גמר הגביע. אם באר שבע לא תמעד, סיכוייו של לוי להמשיך בקבוצה טובים מאוד. כפי שכבר פרסמנו השבוע, המאמן זוכה לתמיכה גדולה של השחקנים וכרגע הוא המועמד המוביל לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. גם שמותיהם של רוני לוי וחיים סילבס עלו, וזאת למרות ההערכה שהם יאמנו במכבי חיפה ובהפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully