וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטוינד בספק, בנין מתלבט בין פישלר לאבו ריא

16.4.2015 / 13:27

הקשר עדיין סובל מפציעה בשרירי הבטן. המאמן עדיין לא החליט מי משני שחקני ההגנה יחליף את קיאנסקאס המוצהב. בנין לקראת הפועל עכו בשבת: "מי שתהיה פחות אמוציונליות, תנצח"

one

קשרה של הפועל חיפה, אור אוסטוינד, עדיין פצוע בשרירי הבטן והוא בספק למשחק התחתית נגד הפועל עכו. הבלם טאדאס קיאנסקאס ייעדר בוודאות בגלל צבירת כרטיסים צהובים והמאמן טל בנין מתלבט מהראן אבו ריא לאופק פישלר במרכז ההגנה. אתמול (רביעי) בערב ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש לקראת המשחק שבמועדון מוגדר ככזה שחייבים לנצח בו.

לפני האימון היום אמר בנין :"במשך חודש כל משחק הוא חשוב עבורנו. ככל שהליגה מתקדמת, זה הופך להיות יותר לחוץ ומותח אבל אנחנו צריכים לשים את האמוציות בצד. יש ארבע קבוצות שמתמודדות עם העובדה שמי שמנצח יהיה מעל הקו האדום. מלבד ארבע הנקודות שעשינו איתי, הפסדנו משחקים שמי שראה אותם יודע שהיינו צריכים לצאת מהם לפחות עם נקודה".

על המשחק בשבת אמר המאמן: "מי שתדע להיות פחות אמוציונלית ויותר מרוכזת, תנצח. אני לא מתמקד בשחקנים שחסרים. אני לא חושב שאפשר לדבר על חיסרון כזה או אחר אולי מלבד מהראן לאלה שהוא המבקיע האמיתי של הקבוצה. אני שמח שיואב כץ מגיע לארץ. הדריכות תהיה גבוהה וזה יכול רק לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully