וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "בשביל פיינל פור צריך להתעלות מעל הפוטנציאל שלנו"

אור שקדי, איסטנבול

16.4.2015 / 10:44

עוזר מאמן מכבי תל אביב מנמיך ציפיות: "תנו לי 15 מיליון וגם לי יהיה ספסל. וסלי? לא יודע אם נמצא לו פתרון, אולי ננסה לעצור אותו עם סולמות או טרמפולינות". צפו בצהובים מציינים את יום השואה

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן במרץ לקראת המשחק השני בסדרת ההצלבה מול פנרבחצ'ה אולקר, שייערך הערב (חמישי, 21:00, חי באתר). הצהובים עורכים בשעה זו אימון קל לפני המשחק, ומקווים כי דווין סמית' וסילבן לנדסברג יהיו כשירים באופן מלא. לפני המשחק שחקני מכבי תל אביב, הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה, שמעו מפי דובר המועדון הסבר אודות יום השואה והקשר למכבי, ועמדו שתי דקות דומיה בעת השמעת הצפירה בישראל.

מאוחר יותר, ערכו הצהובים אימון קליעות במהלכו עוזר המאמן פיני גרשון דיבר באריכות והנמיך ציפיות. "לכל משחק יש חיים משלו, אתה אף פעם לא יודע איך זה יכול להתפתח", אמר. "לא ידענו שהמשחק יתפתח כמו שיתפתח. אנחנו פשוט ניצלנו את היכולת הרעה שלהם בהגנה. אנחנו צריכים לנצל את השחקנים שלא שומרים טוב אצלם. צריך לעשות התאמות. ז'ליקו עשה את ההתאמות שלו וזה הצליח לו. בדרך כלל מאמנים באים עם מה שהצליח להם ומנסים לעשות את זה אותו דבר".

לגבי האפשרויות להפתיע: "גיא עשה את הדברים שהוא האמין בהם במשחק הראשון, לא ידענו למה לצפות מסילבן לנדסברג כי קשה להשתלב במשחק כל כך קריטי אחרי חודש וחצי בחוץ. אני מעריך שהיום הוא ישחק ואם הוא ייכנס טוב למשחק הוא יישאר, כי לדעתי הוא שחקן שהתקפית יכול לחגוג על כמה שחקנים שם. אני לא בטוח שכל השאר מסוגלים לתת תפוקה טובה יותר".

לגבי בעיית הריבאונד של מכבי תל אביב: "הבעיה של הריבאונד היא כרונית. חטפנו הרבה פעמים 17 ריבאונד בהתקפה. היה לי את אותו סיפור עם באסטון. טיוס מנסה לחסום כל זריקה, כל פעם שהוא קפץ לחסימה זה נגמר בדאנק שלהם בריבאונד התקפה. וסלי משחק מטר מעל הטבעת, גם אם אנחנו רוצים להיות שם אנחנו לא יכולים. אולי ננסה סולמות או טרמפולינות עד הערב כדי לעצור אותו, אבל בגבהים האלה אנחנו לא משחקים. אני לא יודע אם נמצא לזה פיתרון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב עם פיני גרשון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מאוד אופטימי. גרשון ופארגו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לגבי העומק: "יש להם תקציב גדול פי שניים מאיתנו. תן לי עוד 15 מיליון יורו, ויהיה לי אחלה ספסל שבעולם".

על החוסן המנטלי של מכבי תל אביב: "אני לא יודע אם אנשים אצלנו מתוסכלים, אם מסתכלים בראייה רחבה, נתנו משחק מעבר לממוצע שהיינו בו בחודש וחצי האחרונים. הייתה התעלות במשחק חוץ חשוב. שיחקנו בסדר. אנחנו בכושר והכל בסדר ואנשים בשקט היו יכולים לשחק גם עוד מחצית שלמה, השינוי במשחק לא בא בגלל עייפות שלנו. מי שאומר את זה לא מבין מה שהוא מדבר. הם עשו התאמות בהגנה שמנע מאיתנו במשך שש-שבע דקות לעשות סל. הוא עשה שינויים הגנתיים שתקעו חלק מהשחקנים".

על הציפיות: "ניצחנו את ברצלונה וריאל בבית, אבל תזכור מי שיחק ומי לא שיחק בברצלונה. אנחנו סוחבים פה מרפאה בחודש האחרון, מתמודדים פה עם הרבה דברים. דווין לקח אותנו על הגב. הגענו לשיא מסוים, בברלין היינו בפחד היסטרי ושמנו הכל על המשחק. אנחנו קבוצת הצלבה. בשביל להיות פיינל פור אנחנו צריכים לעשות יותר מהפוטנציאל שלנו. כדי לשרוד ביורוליג אתה צריך כסף, אבל גם עומק. יש לנו חצי מהתקציב של פנרבחצ'ה, וצריך לעשות סגל של 15 שחקנים. לעונה של שמונים שחקנים אי אפשר ללכת עם 10 שחקנים, ומי שחושב אחרת ירגיש את זה על בשרו. גם שחקנים חזקים ובריאים נפצעים, ואצלנו יש שחקנים שרגישים לפציעות. אני חושב שצריך ספסל בריא וארוך".

שחקן פנרבחצ'ה אולקר, יאן וסלי. GettyImages
תכינו את הטרמפולינות. יאן וסלי/GettyImages
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באיסטנבול. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באיסטנבול/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באיסטנבול. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באיסטנבול/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באיסטנבול. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באיסטנבול/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully