וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מימוש האופציה, סוכנו של קלאודמיר מציע אותו באירופה

16.4.2015 / 10:14

סוכנו הפורטוגלי של הברזילאי מתעקש: "על פי חוקי פיפ"א, אם שחקן לא מקבל שדרוג בשכר, האופציה לא קבילה". במועדון אמרו: "כשאלי טביב יחזור, הבעיות יפתרו. מאמינים שהכול יסתדר"

one

ב-28 במרץ, לאחר שסיים אימון, קיבל הקשר הברזילאי קלאודמיר מכתב מבית"ר ירושלים בו המועדון הודיע לו כי הוא ממש את האופציה עליו לעונה הבאה. האופציה נכללה בחוזהו של הקשר בתחילת העונה וכוללת תנאים כספיים זהים לאלה של העונה הנוכחית, משכורת של כ-150 אלף יורו לעונה.

למרות זאת, בבית"ר לא קיבלו את אישור נציגיו של השחקן, וסוכנו הפורטוגלי שלח למועדון מייל בו הוא הסביר כי על פי חוקי פיפ"א, אופציה שאינה כוללת שדרוג בתנאי השחקן, אינה קבילה. הסוכן הוסיף שאם בית"ר לא תשנה את תנאי שכרו של השחקן, הוא רואה את הקשר הברזילאי כשחקן חופשי.

בבית"ר לא התייחסו לדברים ומחכים לחזרתו של אלי טביב לישראל על מנת להחליט כיצד לפעול. בינתיים, הסוכן הפורטוגלי לא ממתין והתקדם הלאה. הוא כבר הכין קליפ של ביצועי השחקן כולל העונה האחרונה בישראל ולאחרונה החל להפיץ אותו במספר מדינות באירופה, במטרה למצוא לשחקן קבוצה חדשה.

בבית"ר אמרו אתמול: "כשאלי טביב יחזור לארץ, הרבה דברים ייפתרו. קלאודמיר שחקן מאוד מוערך שאנחנו רוצים לראות במועדון בעונה הבאה. לפעמים זה לא עניין של שדרוג, אלא של גישה. הסוכן הפורטוגלי מנסה לשבור את הכלים ולא בפעם הראשונה, אנחנו מאמינים שהכל יסתדר".

סוכנו הישראלי של השחקן, שחר גרינברג מסר כי "יש מחלוקות אבל אני סומך על אלי טביב שיפתור את זה. בשורה התחתונה שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות ולכן אני אופטימי".

הוידאו שסוכנו של קלאודמיר העביר לקבוצות באירופה:

בבית"ר ממשיכים להתכונן למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. לידור כהן ערך אתמול אולטרסאונד, עדיין סובל מכאבים בגיד אכילס והסיכויים שיהיה כשיר נמוכים. מי שצפוי להחליפו הוא חנן ממן, כאשר בסיטואציה מסויימת גם עומר נחמני עשוי להילקח בחשבון בכנף ימין.

מי שלא ישחקו הם ססאר ארסו וזאב חיימוביץ' הפצועים. אופיר קריאף יחזור לסגל הקבוצה לאחר שנעדר נגד מכבי פתח תקוה בשל כרטיסים צהובים. הקבוצה תארח את הפועל באר שבע באיצטדיון המושבה כאשר כ-1,300 כרטיסים יוקצו לאוהדים האורחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully