וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון הרננדז נמצא אשם ברצח מדרגה ראשונה ונשלח למאסר עולם

15.4.2015 / 17:43

גזר דינו של הטייט אנד לשעבר של ניו אינגלנד פטריוטס נחרץ על ידי חבר המושבעים במסצ'וסטס. הרננדז ייכנס לכלא ללא אפשרות לחנינה לאחר שהואשם ברצח של אודין לויד ביוני 2013

ארון הרננדז שחקן ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר בבית המשפט. AP
החל לבכות עם הקראת גזר הדין. הרננדז/AP

לאחר משפט ארוך ומתיש, חבר המושבעים שהתכנס בבית המשפט במסצ'וסטס הכריע: ארון הרננדז אשם ברצח מדרגה ראשונה של אודין לויד. משמעות ההחלטה היא מאסר עולם אוטומטי, ללא אפשרות לחנינה (רצח מדרגה ראשונה בארצות הברית לא מאפשר לשופט מקום לשיקול לגבי תקופת המאסר) למי שהיה אחד מכוכבי ההתקפה של אלופת ה-NFL הנוכחית ניו אינגלנד פטריוטס עד לפני כמה שנים.

המושבעים, שהורכבו מחמישה גברים ושבע נשים, התכנסו למשך 35 שעות של דיונים עד שהגיעו להחלטה פה אחד, ברגע דרמטי שחתם משפט שארך כשלושה חודשים ובמהלכו, בנתה התביעה את התיק שלה כנגד הרננדז, בעזרת למעלה מ-130 עדים. ההגנה הודתה בימים האחרונים, במהלך טיעוני הנעילה של המשפט, שהרננדז אכן ראה את הרגע בו נרצח לויד, שחקן פוטבול חצי-מקצועני בן 27 שהיה במערכת יחסים עם אחותו של הרננדז, אך טענה כי אחד משני הנאשמים האחרים בתיק, קרלוס אורטיז או ארנסט וואלאס, היו אלה שהרגו את לויד.

כאמור, בסופו של דבר מצאו המושבעים את הרננדז אשם ברצח, זאת למרות שהתביעה לא הצליחה להציג את כלי הרצח, עדים שראו את הרצח עצמו או מניע. אוסף הראיות האחרות שכן הצטבר נגד הרננדז, שניצב גם בפני האשמות על רצח של שני אנשים עם יריות ממכונית חולפת בבוסטון ב-2012, הביא להכרעת המשפט. ברגע הקראת גזר הדין, הרננדז צנח לכיסא שלו והחל לבכות וכך עשו גם אמו וארוסתו שהיו באולם. הוא הוצא מהמקום לאחר דקות ספורות, באזיקים, על ידי המשטרה המקומית. מעבר להרשעה ברצח, בה הוסיפו המושבעים כי מדובר ברצח הנושא גורם של זוועה ואכזריות, הורשע הרננדז גם בנשיאת נשק חם ללא רישיון, נשיאת תחמושת ללא רישיון, החזקת תחמושת ללא רישיון והחזקת נשק חם ללא רישיון.

הרננדז, ששיחק במכללת פלורידה, נבחר על ידי הפטריוטס בדראפט 2010, בבחירה ה-113, בסיבוב הרביעי. מהר מאוד הפך הרננדז לאחד מכוכבי ההתקפה של ניו אינגלנד, כשהוא מייצר שותפות מרשימה עם הטייט אנד השני של הקבוצה, רוב גרונקובסקי. הרננדז הספיק לשחק במדי הפטריוטס שלוש עונות. ב-26 ביוני 2013, שמונה ימים לאחר שהמשטרה ערכה חיפוש ראשון בביתו בשל מציאת גופתו של לויד בקרבת מקום, הוא נעצר. ב-22 באוגוסט 2013 הוא הואשם ברצח של לויד והיום, נקבע סופית גזר דינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully