וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: צוף פלדון השיגה כרטיס למשחקים האירופיים

15.4.2015 / 22:30

פלדון בהופעתה הראשונה בבוגרים לא העפילה לגמר הקרב רב וסיימה במקום ה-48, אבל גברה בקרב הישיר על גאיה גלעדי שסיימה 55. אופיר נצר לא העפילה לגמר הקפיצות, ונפצעה

צוף פלדון מתעמלת מכשירים. קובי אליהו
תהיה בבאקו. פלדון/קובי אליהו

היום הראשון באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ליחידים במונפלייה אמנם לא האיר פנים למשלחת הישראלית, אבל בסיומו הוכרע כי מי שזכתה בכרטיס למשחקים האירופיים בבאקו היא צוף פלדון. פלדון בת ה-16 אמנם לא העפילה לגמר הקרב רב וגם לא לגמר בתרגיל בודד, אבל בקרב הישיר על מקום במשחקים היא גברה על גאיה גלעדי בת גילה, שגם לה זוהי הופעה ראשונה בבוגרות.

פלדון התחרתה בשעות הערב וסיימה במקום ה-48 במוקדמות. היא סיימה עם הציון 13 בשולחן הקפיצות, 9.33 במקבילים המדורגים, 12.133 בקורה שנחשבת למקצוע החזק שלה ו-12.566 בקרקע, שהיה גם התרגיל האחרון שלה שלמעשה סידר לה מעקף בטבלה על פני גלעדי עם 47.632 נקודות במצטבר.

גאיה גלעדי מתעמלת מכשירים. קובי אליהו
תעבוד קשה כדי להשתפר. גאיה גלעדי/קובי אליהו

גלעדי התחרתה בשעות הבוקר, וסיימה במקום ה-55 עם 46.765 נקודות. היא פתחה לא טוב את התחרות עם ציון 9.766 בתרגיל המקבילים המדורגים, אבל לאחר מכן היא נכנסה טוב לתחרות עם 11.033 בקורה, 12.633 בקרקע וקינחה ב-13.333 בשולחן הקפיצות.

אופיר נצר, שחזרה מפציעה והתחרתה בשולחן הקפיצות בלבד, לא הצליחה להעפיל לגמר אחרי שקיבלה ציון 13.016 שסיים מבחינתה את התחרות. נצר נפצעה במהלך אחת הקפיצות ופונתה לבית חולים כדי לבדוק האם מדובר שוב בקרע ברצועות.

ביום רביעי ייכנסו למעגל התחרויות חמשת המתעמלים הישראלים, ובראשם אלכס שטילוב שיתחרה בתרגיל הקרקע והמתח. אנדריי מדבדב יתחרה רק בשולחן הקפיצות. אייל גלזר, ארטיום דולגופיאט ומורן ינוקא יתחרו בכל ארבעת המכשירים בתחרות אליפות אירופה לבוגרים הראשונה שלהם וינסו להשתחל בפעם הראשונה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully