וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לרכוש את כרטיסו של אסאולה ולהשאילו

15.4.2015 / 12:15

החלוץ האוקראיני כבר החל להיבחן בבני יהודה, אך הירוקים שוקלים לבצע את העסקה ולהשאילו למוליכת הליגה השנייה. אוהדי הקבוצה שלא יגיעו למשחק הדחוי יקבלו את כספם בחזרה

one

החלוץ האוקראיני שנבחן לאחרונה במכבי חיפה, אדרינסולה חביב אסאולה בן ה-23, אמנם החל להתאמן בבני יהודה, אבל במכבי חיפה עדיין עשויים לרכוש אותו. אסאולה יישאר בישראל עד יום שלישי, אבל ללא קשר להחלטה של יוסי אבוקסיס לגביו במועדון עדיין שוקלים לרכוש את כרטיס השחקן שלו ולהשאילו לזהובים. נראה כי להחלטה של אבוקסיס תהיה משקל בעניין, שכן חיפה לא מתכוונת לרכוש את השחקן עד שיובטח לה שיוכל לשחק במועדון שצפוי לשחק בעונה הבאה בליגת העל.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ניב אהרונסון
עדיין יבצע את העסקה? יעקב שחר/ניב אהרונסון

בנושא אחר: מספר אוהדי מכבי חיפה שלחו ביממה האחרונה הודעות להנהלת הקבוצה, המשמשות כמחאה על החלטת מנהלת הליגה הליגה את המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שני, ולא כפי שנקבע. כזכור, המנהלת החליטה לדחות את המשחק ביום אחד, זאת משום שמשחקה של מכבי תל אביב הוקדם ליום ראשון לאור המשחק השלישי של קבוצת הכדורסל בסדרת הפלייאוף, מול פנרבחצ'ה אולקר, שייערך בשני. "לא יכול להיות שנהפוך לברירת מחדל של המנהלת. אוהדים רכשו כרטיסים, אי אפשר להזיז את שעת המשחק אחרי שנמכרו כרטיסים". הנהלת מכבי חיפה, החליטה להירתם לעניין והודיעה לאוהדי הקבוצה כי כספם יוחזר תמורת הכרטיס.

בהתאם לפרסום אתמול, לפיו הנהלת המועדון ביקשה להפוך את הפועל עפולה לקבוצת בת ולבסוף תרחיב את שיתוף הפעולה בנוגע להשאלת שחקנים ומעבר מאמנים בעקבות תקנות ההתאחדות האוסרות על כך, בימים הקרובים צפויה להיערך פגישה ביוזמת הנהלת עפולה, במטרה לנסות וליצור הסכם כתוב. עפולה צפויה לקבל בעונה הבאה זכות ראשונים על שחקנים שיפלטו מהסגל ויהיו מועמדים לרדת לליגה הלאומית. הנשיא יעקב שחר צפה אתמול במשחקה של קבוצת נערים ב', שזכתה בגביע המדינה. הקבוצה מודרכת על ידי אורי גוטמן, בנו של מאמן הנבחרת, ואת שער הניצחון כבש ג'יג'י דרסיליה, בנו של עוזר המאמן לשעבר גיורגי.

ארגון הקופים הירוקים יערוך אירוע התרמה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, שינעל את הסיבוב הראשון של משחקי הפלייאוף העליון. האוהדים מתכננים להשתמש בכספים לטובת הקמת תפאורה ראויה לקראת המשחק. אוהדים יוכלו לתרום סכום מסוים בנוסף למחיר הכרטיס שישלמו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully