וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי פלד מונה לשמש כממלא מקום יושב ראש איגוד האתלטיקה

14.4.2015 / 13:01

כפי שפורסם בוואלה ספורט, אתלט העבר המשמש כנציג מכבי תל אביב יחליף בתפקיד את דורון קופמן שהתפטר. פלד יקבל את המינוי הקבוע בחודש הבא

רפי פלד מונה לשמש כממלא מקום יושב ראש איגוד האתלטיקה, ובחודש הבא בישיבת האסיפה הכללית הוא יקבל את המינוי הקבוע, כפי שפורסם בוואלה ספורט. פלד יחליף בתפקיד את דורון קופמן שהגיש את התפטרותו מוקדם יותר בעקבות חילוקי דעות קשים עם חברי הנהלת האיגוד.

פלד הינו חבר הנהלת איגוד האתלטיקה והיה בעברו אתלט. כמו כן, הוא שימש כתת ניצב במשטרת ישראל ונחשב לדמות מוערכת בענף. פלד היה רץ למרחקים בינוניים וארוכים בשנות ה-70. במהלך השנים הוא שירת במשטרת ישראל במגוון תפקידים, ביניהם במרחב התנועה, ובתפקידו האחרון כסגן ראש אגף המבצעים של המשטרה.

ראוי להבהיר שרפי פלד שנבחר לממלא מקום יו"ר איגוד האתלטיקה הוא איננו המפכ"ל לשעבר שהורשע בפלילים, כי אם בכיר לשעבר במשטרת ישראל ששימש כסגן ראש אגף המבצעים בתפקידו הבכיר ביותר במשטרת ישראל.

עם התפטרותו של קופמן נכנס כממלא מקום בפועל עו"ד אריק קוקס, וזאת כל זאת עד שהנהלת האיגוד החליטה על פלד כממלא המקום הקבוע וכמועמד להתמנות לתפקיד יושב הראש. בהתאם לתקנון העמותה, רק האסיפה הכללית שתתכנס ב-18 במאי רשאית למנות יושב ראש לאחר קיום בחירות חשאיות.

בימים הקרובים תצא הודעה לכל האגודות בדבר קיום האסיפה והנוהל המסודר בדבר רישום מועמדים נוספים לתפקיד יושב הראש. בנוסף נרשמו מספר מינויים, כשהעיקרים שבהם הם מינויו של שמואל סונגו לתפקיד יושב ראש הוועדה המקצועית ומינויים של חברי ההנהלה יחיעם סקיטל ומזל בן נעים ושל ד"ר פטר דוידוביץ' לחברים בוועדה המקצועית.

לידיעה הראשונית על כך שפלד צפוי להיבחר ליושב ראש איגוד האתלטיקה

  • עוד באותו נושא:
  • רפי פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully