וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלישע לוי מועמד מוביל להמשיך, זוכה לתמיכת השחקנים

14.4.2015 / 9:07

הבעלים אלונה ברקת הבהירה למקורביה כי עתידו של המאמן תלוי בתוצאות. אם לא ימשיך, תשקול פנייה לרוני לוי או למאמן זר. בוזגלו צייץ: "כשאנשים מאבדים אמונה אני מתחזק. לא מוותר עד הסוף"

one

"כשאנשים מאבדים אמונה אני רק מתחזק. הכדורגל מוכיח לנו מידי שבוע שהכל אפשרי, ביטחון, נחישות ואמונה יעשו את ההבדל. אני מאמין ולא מוותר עד הסוף". כך כתב אמש (שני) קשר הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, בחשבון הטוויטר שלו, מיד לאחר משחקה של מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה. הפער בין הקבוצות עומד כרגע על שמונה נקודות, פער לא פשוט לסגירה עבור אלישע לוי, שמכוון כרגע למקום השני.

כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, רן בן שמעון סיכם לעונה נוספת במכבי פתח תקוה, מה שרק מחזק את העובדה שאחד משלושה מועמדים יסגור אצל ברקת בעונה הבאה. הראשון הוא כמובן אלישע לוי, שתלוי בעיקר בתוצאות שישיג בגביע המדינה, האופציה השנייה, עליה דיווחנו בעבר, היא החתמתו של מאמן הזר (לברקת הוצע מיכאל נס שיביא עימו צוות, אך נרתעה מהעלויות) והאופציה השלישית היא רוני לוי, אם לא יסגור בסופו של דבר במכבי חיפה. "אחרי כל הפסד כותבים שאלישע לא ימשיך, אבל אין שום החלטה", אמרו במועדון. "לא נתעסק בזה לפני חצי הגמר". כזכור, בעבר פרסמנו כי ברקת גיששה אצל ברק בכר, אך זה סגר בסופו של דבר בעירוני קרית שמונה, כשגם אריק בנאדו הוצע. הדעה הרווחת בקרב שחקני הקבוצה היא שאלישע לוי צריך להישאר.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
תומכים במאמן. שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

ללא קשר לזהות המאמן הבא, במועדון שוקלים לצרף בעונה הבאה מגן ימני בכיר. שמותיהם של אייל משומר ממכבי חיפה, עודד אלקיים מעירוני קרית שמונה ועוז ראלי מבני יהודה, אותו רצו במועדון העונה, עלו. בהפועל באר שבע טוענים כי למרות הפציעה של אליניב ברדה בשריר הירך הקדמי, קיים סיכוי כי יהיה כשיר למשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה. "הסיכוי לא גבוה, אבל קיים. הייתה לברדה התכווצות. אם הוא לא ישחק, המחליפים ישחקו". בן ביטון, ג'ון אוגו ו-וויליאם סוארס יחסרו לאלישע לוי במשחק החשוב מול הקבוצה של בכר. במועדון יודעים שניצחון יבסס את מעמדם במקום השני ויגדיל את הפער לחמש נקודות, כשלאחר המשחק בין הקבוצות יישארו עוד שישה מחזורים לסיום העונה.

המגעים מול אוסטין אג'ידה נמשכים. השוער, כזכור, זכה להצעה משודרגת מהמועדון ודחה אותה, וכעת הצדדים ממתינים לפגישה נוספת. אלישע המליץ לברקת להשאיר את השוער בקבוצה ללא קשר לעתידו. במועדון מעריכים שיוכלו להגיע לעמק השווה, אך אם זה לא יקרה, ברקת תנסה להחתים את אופיר מרציאנו. ההערכה היא שאם מ.ס אשדוד תרד ליגה, מחירו יירד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully