וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף מלכה הגיש ערעור על ההשעייה שלו עד סוף השנה

13.4.2015 / 20:45

האצן שנכשל בבדיקת סמים והורחק ממשיך לטעון כי העובדה שלא התקיים לו הליך שימוע גרמה לו לעוול ומנעה ממנו להשתתף בתחרויות למשך למעלה מחודשיים. הדיון נקבע ל-28 בחודש

אסף מלכה. ברני ארדוב
נלחם על טיהור שמו. אסף מלכה/ברני ארדוב

המאבק של אלוף ישראל לשעבר ב-100 מטר, אסף מלכה, לטיהור שמו, נמשך. אחרי שהוועדה למניעת סימום בספורט הגישה ערעור כנגד החלטת בית הדין המשמעתי להרחיק את מלכה, שנכשל בבדיקת סמים, לתקופה של שנה, מלכה הגיש את הערעור שבו הוא תוקף את ההחלטה של הוועדה שלא לקיים לו שימוע.

"הזכות לשימוע הינה משמעותית ביותר, במיוחד ככל שעולה מידת הפגיעה שההחלטה עלוה לגרום לנאשם או לאחת מזכויותיו, ובמיוחד כשמדובר בזכות יסוד", כתב מלכה באמצעות עורך דינו שי טל. "ההחלטה להשעות זמנית את המשיב הייתה בטלה מעיקרה משום שהיא הפרה את אבני היסוד של כללי הצדק הטבעי, ובראשם הזכות לשימוע בטרם קבלת החלטה הפוגעת בזכויותיו של המשיב והיא נטילת חירותו להשתתף בתחרויות למשך למעלה מחודשיים, וזאת לצד הגשת כתב אישום נגדו בטרם השמיע את גרסתו".

עוד טען מלכה כי העד מיקי אריאלי שזומן לתת את עדותו, לא זומן כדין מאחר והוועדה לא הגישה בקשה לזימון עד או הגישה תצהיר או חוות דעת מומחה, מה שמנע את האפשרות להכין חקירה נגדית. בסיכומו של הערעור ממשיך מלכה לטעון כי מדובר בעבירה ראשונה שנעברה מחוץ לתחרות ובתקופה שבה הוא היה מושבת מכל פעילות ספורטיבית עקב תאונת דרכים, וכי תקופת ההשעייה הייתה אמורה להיות מוחלפת בנזיפה ללא השעייה.

הדיון עצמו נקבע ל-28 בחודש בשעה 10:00.

  • עוד באותו נושא:
  • אסף מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully