וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפקיד מאמן הצעירה והמנהל הספורטיבי של הצעירות יפוצל

13.4.2015 / 18:04

תקדים מיכאל נס לא יחזור על עצמו, כך הוחלט בישיבה של ועדת האיתור: "מהלך אסטרטגי ארוך טווח לטובת עתיד הכדורגל הישראלי". קשטן ימונה לאחד התפקידים, ככל הנראה בהתאם להעדפתו

דרור קשטן מאמן בני יהודה לשעבר. קובי אליהו
אם ימונה לתפקיד המנהל הספורטיבי, תהיה לו אמירה בקביעת המאמן. קשטן/קובי אליהו

בהתאחדות לכדורגל הודיעו היום (שני) כי חברי ועדת האיתור התכנסו אחר הצהריים לישיבה ראשונה, בה קיבלו החלטה עקרונית לפצל את תפקיד מאמן הנבחרת הצעירה ואת תפקיד המנהל הספורטיבי של הנבחרות הצעירות. כזכור, מיכאל נס הגרמני הוצג ביולי 2013 כמנהל הטכני של הנבחרת הצעירות וכמאמן הנבחרת הצעירה, וכעת הוחלט להפריד את התפקידים.

"הנבחרת הצעירה תחל את קמפיין מוקדמות יורו 2017 כבר בחודש יוני הקרוב, ולכן חשוב למנות לה מאמן בהקדם בהתאם לקריטריונים שיחליטו עליהם חברי הוועדה", נמסר מההתאחדות. "חברי הוועדה סבורים כי בחירת מנהל ספורטיבי לנבחרות הצעירות מצריכה בחינה של הדברים לעומק ולמידה על פי מודלים שונים באירופה, מאחר שמדובר במהלך אסטרטגי ארוך טווח לטובת עתיד הכדורגל הישראלי".

דרור קשטן, שהיה אמור להתמנות לתפקיד הכפול, צפוי לשאת באחד התפקידים. גורמים בוועדה אמרו כי למאמן הוותיק שעד ציפה לקבל את התפקיד הכפול יהיה משקל בהחלטה לאיזה מהתפקידים הוא ימונה, בהתאם לג'וב אותו יעדיף לבצע, כאשר אם קשטן ימונה למנהל הספורטיבי, יעזור להחליט בבחירת זהות מאמן הנבחרת הצעירה. המועמדים עד כה היו אריק בנאדו ואורי מלמיליאן, אך במקרה שקשטן ימונה ייתכן ואופציות אחרות יעלו על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully