וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "גם אם נשאיר רק אחד מבין גדיר או מוגרבי זה יהיה מצוין"

13.4.2015 / 15:02

הנהלת הקבוצה תתכנס כדי לאשר את תחילת ההכנות לעונה הבאה אחרי הבטחתה המעשית של ההישארות. ראשי המועדון ייפגשו עם אלי כהן, הגדולות לוטשות עיניים לכיוון מוגרבי, סוכניו בודקים גישושים משוויץ

one

הנהלת בני סכנין צפויה להתכנס בקרוב כדי לאשר את התחלת ההכנות לעונה הבאה. בסכנין רצו להבטיח את ההישארות לפני פתיחת ההכנות, ואחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה הבינו ראשי המועדון שסכנת הירידה חלפה, כך שהשבוע או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא יחלו לעסוק בנושא. לאחר הישיבה צפויים בסכנין לשבת עם אלי כהן ולדון איתו על הישארותו בעמדת המאמן לעונה נוספת, כשבמקביל יישבו ראשי המועדון גם עם שחקנים.

מי שצפוי לקבל הצעה להאריך את חוזהו הוא פיראס מוגרבי. השחקן שנחשב לאחד משני המובילים העונה, עם שבעה שערים ושמונה בישולים בליגה. "אם נצליח להשאיר את מוחמד גדיר ופיראס מוגרבי זו תהיה מקדמה ענקית לעונה הבאה", אמר גורם במועדון. "בכושר הנוכחי של שניהם גם אם נצליח לשכנע רק אחד מהם להישאר זה יהיה מצוין".

מוגרבי עצמו מעדיף למצות אופציות באירופה, כשסוכניו בודקים גישושים משוויץ וממדינות נוספות, בנוסף בסביבתו של מוגרבי טוענים שהקבוצות הגדולות, ביניהן גם עירוני קרית שמונה, העלו את שמו כמועמד להגיע בעונה הבאה.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין מול מירקו אורמוש שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ישתדרג? פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully