וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החלה בהכנות לעונה הבאה, שחר: "שיחקנו מצוין בחצי השני"

13.4.2015 / 8:57

נשיא המועדון מרוצה מהיכולת. הירוקים החלו במעקב אחר שחקנים, ביניהם הבלם דייגו ג'וסני, ומקווים שסטויקוביץ' יישאר. במועדון דרשו מהמנהלת: פרסמו מיד את מועד המשחק מול מכבי פתח תקוה

one

במכבי חיפה עוד חלמו אתמול (ראשון) להעפיל בסיום למקום הרביעי בסיום המחזור בעזרת ניצחון חוץ בבאר שבע, וניצחון של מכבי פתח תקוה על בית"ר ירושלים במגרש בנתניה, אבל התוצאות שמרו על סטטוס קוו בין הקבוצות שנלחמות על המקום הרביעי ועל כרטיס לאירופה. "במחצית הראשונה שחקנים הלכו אחורה וחששו להניע כדור, אבל בשנייה השתחררנו ונראינו טוב מאוד. לא פשוט לשלוט במגרש הכי ביתי בליגה. נשארנו במאבק על כרטיס לאירופה, וזה יותר חשוב מהכול. אסור לשכוח שגם החמצנו פנדל". נשיא המועדון יעקב שחר נשמע מרוצה מהשחקנים שלו ואמר להם: "הייתי מרוצה מהשיפור במחצית השנייה. שיחקתם מצוין".

יוסי בניון, שספג שריקות בוז בתחילת המשחק זכה לעידוד מחלק מאוהדי באר שבע בסיום. בניון, שהיה קרוב להבקיע אמש מול הקבוצה בה גדל, סבל מרגישות בגיד באזור הברך, ולכן העדיף לצאת בדקה ה-63, אך צפוי להיות כשיר למשחק הבא מול מכבי פתח תקוה. עוד לגבי המשחק: במועדון פנו אמש למנהלת הליגה בדרישה לפרסם מיד את תאריך המשחק מול מכבי פתח תקוה. "התחלנו למכור כרטיסים, אין כל סיבה שהעניין הזה יידחה. אם רוצים להקדים את המשחק, צריך להודיע לאוהדים שלנו", הסבירו במועדון.

הפועל באר שבע ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 דרמטי

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (מימין) עם יוסי בניון. קובי אליהו
"נשארנו במאבק על כרטיס לאירופה". עמאשה חוגג עם בניון והספסל מכבי חיפה/קובי אליהו

במכבי חיפה לא ממתינים לסיום העונה ולמרות שעדיין לא מונה מאמן (רוני לוי, שרושם העונה הצלחה גדולה בנתניה, עדיין נחשב למועמד מוביל. גם המשך דרכו של מרקו בלבול, רן בן שמעון ומאמן זר הוזכרו כאופציות), מתחילים בהכנות לעונה הבאה. במועדון עוקבים בתקופה האחרונה אחר בלם ברזילאי בן 27, ששיחק בעבר בליגה הבכירה בברזיל, ובעונה שעברה בקבוצה א.ב.צ, כיום מוליכת הסרייה B. מדובר בבלם דייגו ג'וסני (1.91, 89 ק"ג), שכעת משחק במדי סאו ברנרדו מהליגה האיזורית. העונה, במסגרת 14 ההופעות אותן רשם, שיחק מול קבוצות בכירות כמו קורינתיאנס, בוטאפוגו, סנטוס ופלמייראס. ב-2011 רשם גם שתי הופעות בליגה הראשונה בברזיל במדי באהיה, ובהמשך גם בליגה השניה במדי ג'וינוויל. כפי שכבר פרסמנו בעבר, ההערכה היא שאם לוי הוא זה שיאמן בסופו של דבר, מי שיגיע איתו לקבוצה הוא חלוץ מכבי נתניה לארי קאיודה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הבהיר למכבי חיפה כי הוא מעוניין להמשיך עונה נוספת. בוקולי/קובי אליהו

בוקולי מחכה לתשובה. מחמאות לעמאשה: "יושב בקצה הספסל ושותק"

סוגיה נוספת שמעניינת את הירוקים קשורה לשוער ולדימיר סטויקוביץ'. כזכור, במהלך העונה פרסמנו כי ייתכן והשוער יעזוב את מכבי חיפה בתום העונה, זאת לאחר שסיפר למקורביו על הרצון לפרוש במדי פרטיזן בלגרד. במועדון טוענים כי הסרבי שיהיה בן 32 בקיץ לא מראה בינתיים נכונות לעזוב, ומה גם ש"מדובר בגיל לא מבוגר ביחס לשוער", אך ייתכן שבקיץ יהיו התפתחויות בעניינו. אם יעזוב, חיפה תנסה להחתים שוער ישראלי ברמת נבחרת, כשהאופציה הריאלית היחידה כרגע היא אופיר מרציאנו. "לא נדבר על זה כל עוד סטויקוביץ' לא ביקש ללכת. טוב לו פה ואנחנו מעריכים שיישאר", אמרו אתמול. שחקן נוסף שנמצא חזק ברשימות של המועדון: רועי קהת מקרית שמונה, שהמגעים לגביו יחלו בקרוב.

ומה עוד לגבי העונה הבאה? חיפה העבירה לגוסטבו בוקולי מסר כי הצדדים ייפגשו לקראת סיום העונה בנוגע לעתידו. כפי שכבר פרסמנו, בוקולי הבהיר למכבי חיפה כי הוא מעוניין להמשיך עונה נוספת, בעוד שבמכבי חיפה מעוניינים שיכריז על פרישה. הצדדים מנסים להגיע לעמק השווה בנוגע לעתידו של השחקן, שיודיע בקרוב על פרישה בכל מקרה, בין אם בתום העונה הנוכחית, ובין אם בתום העונה הבאה. אדורם קייסי לא ימשיך במערכת, כשהמועמד המוביל להחליפו הוא רועי שני. גורמים במועדון מנסים לדחות את ההחלטה עד מינוי המאמן, אך בצמרת המועדון נחושים שההכרזה על המינוי תהיה כבר עכשיו.

במועדון נותנים בשלב זה עדיפות לחזרת שחר הירש מהשאלה על פני שובל גוזלן, אך בכל מקרה שניהם יוזמנו לתחילת האימונים. על כובש שער השוויון ויאם עמאשה (שישה שערים העונה, שבעה בכל המסגרות) אמרו בקבוצה: "הוא יושב בקצה הספסל ושומע שלא משאירים אותו בעונה הבאה, אבל לא מוציא הגה. ביכולת הזאת, למרות שהחוזה נגמר, אולי עוד נראה אותו בעונה הבאה". בשלב זה, כאמור, ההעדפה היא להחזיר את הירש.

בנושא אחר: מחירי הכרטיסים למשחק מול מכבי פתח תקוה: 55 שקלים ליציע הדרומי והצפוני, 65 למשפחות. כרטיס ליציע המזרחי יעלה 95 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully