וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בטורקיה, אוהדי פנר ישברו שיא צופים. צפו בדיווח של שליחנו במיוחד

אור שקדי, איסטנבול

13.4.2015 / 13:30

גיא גודס בטוח שהפציעות של רנדל ואוחיון לא יפריעו מול פנר/אולקר: "השחקנים מודעים לגודל המעמד, כולם יתנו הכול". אחרי שכל הכרטיסים למשחק אזלו, השוק השחור בטורקיה משתולל

אתר רשמי

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (שני) בטורקיה לקראת משחקי ההצלבה מול פנרבחצ'/אולקר. שמזג אוויר נוח קיבל את פני שחקני אלופת אירופה עם נחיתתם, אחרי שהטיסה התעכבה ב-45 דקות בישראל. יוגב אוחיון ובריאן רנדל לא ערכו אתמול אימון מלא בגלל פציעות, אולם למרות זאת כל השחקנים יעמדו לרשותו של גיא גודס בסדרת ההצלבה שתיפתח ביום שלישי.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר לקראת המשחק: "נבוא לשחק הכי חזק שאפשר כדי לנסות לנצח. קשה מאוד לתכנן מצבים, עשינו משחק מצוין בברלין, החבר'ה מוכנים, ומודעים לגודל המעמד, אני בטוח שהם יתנו הכול כדי להגיע לפיינל פור ולהגיע לבמה המרכזית". על פציעות השחקנים אמר גודס: "אני לא חושב שזה משנה, כולם יתנו הכול".

"יש להם מאמן עתיר ניסיון, יש לנו המון כבוד לאוברדוביץ' ולפנרבחצ'ה שיש לה תקציב עצום וסגל עמוק", הוסיף גודס, "זה אתגר לשחק מול קבוצה שקולעת מעל 80 נקודות למשחק, ההגנה צריכה להיות במיטבה. היו מצבים שניצחנו במשחק השני אבל במבחינה סטטיסטית המשחק הראשון חשוב כי קשה לנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים רצופות".

פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית' לאחר הנחיתה בטורקיה. אתר הרשמי מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
סמית' עם הנחיתה בטורקיה/אתר רשמי, אתר הרשמי מכבי תל אביב בכדורסל

גארד הצהובים נייט לינהארט נשמע דרוך לקראת המשחק הקרוב: "זה הולך להיות לא קל, יש לנו ביטחון בעצמנו וגם לגבי המאצ' אפ מולם, ואנחנו מקווים להציג תוצאות טובות. מדובר ביריבה קשה וקשוחה, עם שחקנים אתלטיים וסגל עמוק. זה הולך להיות אתגר, אבל חייבים להגיע עם ביטחון ולתת את הכול במשחקים. התחלנו בהכנות וכולם דרוכים".

לינהארט התייחס לחסרונו של שחקנה של פנר/אולקר ריקי היקמן: "היקמן הוא חלק משמעותי עבורם, אבל יש להם שחקנים טובים אחרים, יש להם מספיק עומק והם שיחקו בצורה מאוד מרשימה בטופ 16, הם השתפרו תוך כדי העונה. המשחק מול ראשון? צריך לתת קרדיט לראשון, אבל כולם מתרכזים במשחקים הקרובים".

בתוך כך, לאחר שפנר סירבה אתמול לבקשתה של מכבי להעניק לה 200 כרטיסים ולסגור יציע מטעמי ביטחון, במכבי תל אביב ממשיכים לנסות להשיג כרטיסים עבור האוהדים שמבקשים סיוע בנושא, כשלא מעט מהם מתכוונים להגיע עצמאית ולנסות להשיג בטורקיה כרטיסים.

כמו כן, בטורקיה מספרים כי פנרבחצ'ה/אולקר תתקרב מחר לשבירת שיא האכלוס של האולקר ספורטס ארינה שמכיל 13,000 מקומות. השיא עצמו נקבע במהלך הטופ 16 בעונה שעברה ועומד על 12,968 צופים. בסביבת האולם ידעו לספר היום כי כל הכרטיסים אזלו כבר לפני סוף השבוע, ואוהדים שמנסים לקנות כרטיסים בימים האחרונים מיד שנייה סיפרו כי מחירי הכרטיסים האמירו עד לכ-150 יורו לכרטיס (ולא לאזור הטוב ביותר באולם), סכום גבוה מאוד בספורט הטורקי.

עדכון ראשון: 7:50

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי תל אביב בריאן רנדל (מרכז) נייט לינהארט (שמאל) לאחר הנחיתה בטורקיה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כל משחק חשוב, לא רק הראשון. רנדל ולינהארט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully