וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה נפצע בשריר הירך הקדמי, ייעדר כשבועיים

12.4.2015 / 22:54

קפטן הפועל באר שבע צפוי לחזור לפני חצי גמר גביע המדינה, בוזגלו סבל מסחרורות והקאות. יוסי בניון, שנפצע והוחלף, אמר על יחס הקהל: "לא שמעתי קללות, היה יותר טוב ממה שציפיתי"

one

הפועל באר שבע פינתה הערב (ראשון) כמעט סופית למכבי תל אביב את הדרך לאליפות שלישית ברציפות, כשספגה בדקה ה-90 וסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול מכבי חיפה. ויאם עמאשה השווה בנגיחה עבור הירוקים והשאיר אותם מרחק שלוש נקודות מבית"ר ירושלים בקרב על המקום הרביעי. מאור בוזגלו כבש בכדור חופשי נהדר עבור באר שבע, אבל הוחלף לאחר שסבל מסחרורות ותשישות.

פרט אליו, גם אליניב ברדה, מאור בוזגלו ולואי טהא סבלו מפציעות. אצל הקפטן מדובר כנראה במקרה הבעייתי מכולם. ברדה נפצע בשריר הירך הקדמי וצפוי להיעדר כשבועיים. הוא יחמיץ את המשחקים מול עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים, ויחזור ככל הנראה לחצי גמר גביע המדינה בו תפגוש קבוצתו את הפועל עפולה.

אצל האורחים, יוסי בניון סבל מרגישות בגיד באיזור הברך ולכן העדיף לצאת בדקה ה-63. הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "הייתי מרוצה מהשיפור במחצית השנייה".

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, מול שחקן הפועל באר שבע, וויליאם סוארס. קובי אליהו
אוהב את כולם. יוסי בניון/קובי אליהו

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה: "אני בא לכל משחק ורוצה לנצח. ידענו שהגענו למשחק חוץ קשה ושזו ההזדמנות אולי האחרונה שלהם להילחם על האליפות. החצי הראשון שלנו היה לא טובה מכל הבחינות, בחצי השני היינו יכולים להכריע את המשחק ואני חושב שנקודה משקפת את המשחק". על עמאשה אמר: "אני חושב שכל המחליפים עשו עבודה טובה ובשביל זה אנחנו שומרים עליהם בכושר. אני שמח בשבילם יותר מכל אחד אחר".

בלבול הוסיף: "עשינו כמה טעויות בהגנה ושילמנו עליהן, אבל כל הכבוד לבחורים. לעלות ממחצית ראשונה לא טובה ולשחק ככה, אני חושב שמגיעה לבחורים מילה טוב. אמרנו לא פעם שכל המשחקים בפלייאוף הזה יהיו צמודים. כמובן שהמטרה שלנו היא ללכת על המקום הרביעי בכל הכוח. אני רואה שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק בכל הפרמטרים וזה משהו שמחמם לי את הלב".

על השריקות בוז לבניון: "לנו חשוב שיוסי נותן את מה שהוא נותן על המגרש. יוסי הוא מנהיג וסמל במועדון הזה ומבחינתי כל השאר לא מעניין". על איתי שכטר: "היום הוא השיג פנדל, עשה המון תנועה והיה פעיל. זה שהוא מגיע למצבים ויש לו מוטיבציה זה טוב מבחינתי וגם השערים יגיעו".

יוסי בניון עצמו אמר: "באמת לא הופענו למשחק במחצית הראשונה, היינו רחוקים ולא הנענו כדור. בחצי השני ראיתם קבוצה אחרת. אמנם הבקענו בסוף, אבל לא היה חסר הרבה שננצח את המשחק. ברור שאנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל הגענו לאצטדיון מאוד קשה. באר שבע קבוצה טובה ונקודה בחוץ זה לא רע. לשמחתנו גם בית"ר סיימה בתיקו וזה שומר אותנו במרחק של שלוש נקודות מהמקום הרביעי".

על היחס של הקהל הבאר שבעי אליו, אמר הקפטן הירוק: "אני חושב שהיה טוב לי פה הרבה יותר ממה שציפיתי. לא שמעתי קללות כמו שכולם כתבו. אין לי שום דבר נגד הפועל באר שבע, אני אוהב פה את כולם. אני מהדרום ויוצא לי לבוא מדי פעם. אין אחד בדימונה ובאר שבע שלא רוצה להצטלם איתי. לפעמים יש כאלו שמקללים, אבל צריך להמשיך הלאה ולהתרכז בהצלחה של מכבי חיפה וזה מה שחשוב".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (מימין) עם עוזרו שמעון ביטון. קובי אליהו
השחקנים שלו הלכו אחורה ונענשו. אלישע לוי עם עוזרו שמעון ביטון/קובי אליהו

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע: "מכבי חיפה שמה את כל מה שיש לה כדי לחזור למשחק ואנחנו איבדנו את כל השקט שלנו. במקום להמשיך כמו ששיחקנו בכל המשחק, הלכנו אחורה ובסוף שילמנו מחיר. בוזגלו היה חולה וכוח מאוד התקפי שלנו יצא, ומה שנשאר לנו זה ללחוץ במרכז שדה והלכנו אחורנית. צריך לשחק עד הסוף, זה מה שעשינו וזה מה שנעשה עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully