וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "שיחקנו מצוין, בית"ר נבנית להיות קבוצת צמרת"

12.4.2015 / 22:25

מאמן בית"ר היה מרוצה מהיכולת בתיקו מול מכבי פתח תקוה ופרגן לשוער שלה: "הוא עצר בעיטות קשות". לידור כהן נפצע וייבדק. בן שמעון הודה: "כל עוד הקבוצה שלי משחקת ככה, אני לא מרוצה"

one

בית"ר ירושלים נפרדה הערב (ראשון) ב-0:0 מאכזב מבחינתה עם מכבי פתח תקוה החלשה במסגרת במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף העליון. הבית"רים נדדו לאצטדיון בנתניה בשל עונש הרדיוס שקיבלו והיו עדיפים בהרבה, אך יכולת גדולה של איתמר ניצן בין הקורות של המלאבסים מנעה מהם ניצחון לו הם היו בהחלט ראויים.

לידור כהן, שפתח בהרכב בית"ר מול קבוצתו הקודמת, סובל מפציעה בגיד אכילס וייבדק בימים הקרובים.

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי. ניב אהרונסון
הקבוצה שלו ממשיכה להיראות טוב. גיא לוי/ניב אהרונסון

גיא לוי היה מרוצה בצדק מהיכולת של הקבוצה שלו: "שיחקנו מצוין, התקדמנו בהרבה מאוד דברים והגענו למצבים רבים. השוער שלהם היה מצוין, הוא לא עצר סתם בעיטות מ-25 מטרים. המאבק על אירופה? חשוב לנו מאוד להתקדם, בית"ר נבנית להיות קבוצת צמרת בשנים הקרובות. אנחנו מנסים להעביר את הרעיונות שלנו למגרש. להידבק לצמרת? יש עוד הרבה משחקים, ואם נמשיך לשחק ככה, עוד ננצח".

על הסגל החסר בהגנה: "הייתי מרוצה מההגנה היום, שמוליק שיחק על הכיפאק. יש את תומר ירוחם, יש את קריאף, יש לנו סגל, ומי שצריך לשחק, צריך לעשות את העבודה".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ניב אהרונסון
חילץ נקודה ראשונה בפלייאוף. בן שמעון/ניב אהרונסון

רן בן שמעון הודה בסיום: "נקודה ראשונה, משחק ראשון שלא ספגנו בפלייאוף העליון, וכל עוד הקבוצה שלי משחקת ככה, אני לא יכול להיות מרוצה. היינו ממושמעים, היינו הגנתיים. היינו צריכים לנצל את היתרונות הטקטיים שיצרנו. אחרי שני ההפסדים, היה לשחקנים קשה איתי באסיפות, ולהוציא תיקו נגד קבוצה איכותית כזאת זה לא רע, אבל אני לא מרוצה מהכדורגל".

יצרנו יתרונות, אבל כשהגענו עם הפנים לשער, קיבלנו החלטות לא טובות. אני מאוד אוהב את השחקנים שלי, שנותנים לב ונשמה, אבל על האיכות נמשיך לעבוד. צריך לעשות את הסוויץ' ממשחק הגנה מחויב לאיכויות התקפיות".

היה חייב לכבוש במחצית הראשונה. ליביו אנטל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully