וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: גיא סטריק דורג 30 בדרום קוריאה

12.4.2015 / 12:50

הקלעים הישראליים עדיין לא הצליחו להבטיח מקום בריו, ולא העפילו לגמר תחרות גביע העולם בדרום קוריאה בתחרות רובה במצב שכיבה. עימי בן חפר סיים 39, ליאור מדלל 44

גיא סטריק, קלע ישראלי. ברני ארדוב
סטריק/ברני ארדוב

נבחרת הקליעה של ישראל עדיין תרה אחר קווטה אולימפית בתחרות סבב הגביע העולמי הראשונה לשנת 2015. הבוקר (ראשון) בשאנגוואן, דרום קוריאה, לא הצליחו הישראלים לעלות לגמר התחרות ברובה מצב שכיבה בה חזר אלוף אתונה 2004, מתיו אמונס האמריקאי, אל פודיום הגביע העולמי אחרי 8 שנות היעדרות, זכה בזהב, בקווטה לריו 2016 ובהזדמנות להיאבק על מדליה אולימפית רביעית.

גיא סטריק הוותיק, בעל רקורד של ארבע אולימפיאדות, שמכיר מצוין את אמונס, דורג 30 עם 618.9 נקודות, עימי בן חפר מקום 39 עם 617.7 נקודות, וליאור מדלל מקום 44 עם 617 נקודות במוקדמות מהן עלה אמונס בן ה-34 מהמקום הראשון עם 632 נקודות.

הניסיון הישראלי הבא להיאבק על קווטה אולימפית יהיה ביום שלישי בבוקר, בשלב הסינון של התחרות ברובה 3 מצבים. סרגיי ריכטר, שהתחרה ביום שישי ברובה האויר, יצטרף אל מדלל ובן חפר בניסיון לעלות אל המוקדמות שיתקיימו ביום רביעי (03.00 בבוקר שעון ישראל), כשמיד לאחריהן תחרות הגמר.

ובינתיים בישראל, גיל סימקוביץ' זכה באליפות הפועל לרובה מצב שכיבה לאחר שהקדים את מיכאל רוהר ובוריס פולק במטווח האולימפי בהרצליה. בנוער, רועי פרנקל הקדים את אופק אנגל, ובנערות, פולינה מדבינר הקדימה את רומי קפלן וטל אנגלר. באקדח אויר ניצח סרגיי ברודסקי לפני דני כץ ויבסיי קוסובר, בנשים, אלאונורה פיבנר, בנוער ניצח דון שייפר, ובנערות גלי מיכלביץ.

  • עוד באותו נושא:
  • קליעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully