וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות יצאה לאליפות אירופה, גלזר: "יכול לעלות לגמר הקרב-רב"

11.4.2015 / 12:00

המתעמל הצעיר, שבשנה שעברה זכה במדליית ארד באליפות אירופה לנוער, מקווה לאותת גם בבוגרים: "לומד המון משטילוב". אופיר נצר שחזרה לפעילות: "מקווה לשחזר את ההישג מ-2013"

המתעמל הישראלי אייל גלזר. הוועד האולימפי הישראלי, אתר רשמי
רק לפני שנה הוא עמד על הפודיום באליפות אירופה לנוער. איל גלזר/אתר רשמי, הוועד האולימפי הישראלי

נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים יצאה הבוקר (שבת) לצרפת לקראת תחילתה של אליפות אירופה שתיפתח ביום רביעי הקרוב. הנבחרת כוללת שמונה מתעמלים, ובראשם אלכס שטילוב הוותיק שינסה להמשיך את שרשרת ההצלחות בתחרות כאשר הוא מחזיק בחמש מדליות בשש השנים האחרונות, כולל מדליית זהב לפני שנתיים.

פרט לשטילוב, נמצאים גם אנדריי מדבדב, איל גלזר, מורן ינוקא, ארטיום דולגופיאט, אופיר נצר, גאיה גלעדי וצוף פלדון. אחת ההבטחות של הענף הוא ללא ספק איל גלזר, שלפני פחות משנה חגג עם זכייה מדהימה במדליית ארד באליפות אירופה לנוער. בחודש שעבר השתתף גלזר בתחרות הכנה בבאקו וזכה במדליית ארד כאשר ההתמחות שלו היא הטבעות.

אופיר נצר מתעמלת מכשירים. קובי אליהו
הרבה תקוות תולים בה. אופיר נצר/קובי אליהו

"מן הסתם תחרויות הבוגרים קשות יותר מהנוער", אמר גלזר בן ה-19. "אני רק בתחילת הדרך. אני חושב שאני יכול לעלות לגמר בקרב-רב. עיקר ההתמחות שלי היא בטבעות וגם המקבילים. בכלל, יש אווירה מדהימה בנבחרת מעצם העובדה שאנחנו מתאמנים יחד, ויש הרבה פרגון ותמיכה בינינו. מאלכס שטילוב אני לומד המון. הרבה פעמים הוא מעיר לי ומכוון אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גאיה גלעדי מתעמלת מכשירים. קובי אליהו
קרב קשה מחכה לה. גאיה גלעדי/קובי אליהו

בנבחרת הנשים נקבל בחזרה את אופיר נצר, שחזרה לאחרונה מפציעה שהשביתה אותה מפעילות בשנה האחרונה. נצר, המבוגרת יותר משתי הבנות האחרות בנבחרת, סיימה לפני שנתיים במקום ה-13 בעולם ובאליפות אירופה היא סיימה במקום הרביעי המכובד בשולחן הקפיצות. "זו תהיה תחרות גדולה ראשונה שלי מאז שחזרתי מפציעה", אומרת נצר בת ה-19. "אני מאוד מקווה לשחזר את ההישג מ-2013. אנחנו יודעות בדיוק מה שאנחנו צריכות לעשות".

לצידה של נצר תתחרה גאיה גלעדי בת ה-16, לה צפויה תחרות לא פשוטה עם צוף פלדון, כאשר המדורגת גבוה יותר בתחרות הקרב רב תזכה בכרטיס הבודד למשחקים האירופיים בבאקו. "השאיפה היא להגיע למקום טוב בתחרות ולנסות להשיג את הקריטריון לבאקו", אומרת גלעדי. "אני מקווה להצליח".

גאיה גלעדי, צוף פלדון, אופיר נצר יחד עם מאמנים. קובי אליהו
בנות נבחרת הנשים, מימין לשמאל: גאיה גלעדי, צוף פלדון ואופיר נצר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully