וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לירן סרדל צפוי להיעדר נגד הפועל תל אביב

9.4.2015 / 14:19

השחקן הצעיר סובב את הקרסול באימון והוא בספק גדול למשחק שייערך ביום שבת. אור אוסטווינד ערך אימון מלא. טל בנין מתלבט עדיין לגבי חוליית הקישור וטרם החליט עם מי בדיוק לפתוח בהרכב

one

שחקנה הצעיר של הפועל חיפה לירן סרדל סובב היום (חמישי) את הקרסול והוא צפוי להיעדר מול הפועל תל אביב בשבת. סרדל לא התאמן היום, אך בקבוצה מקווים שיחזור לאימון המסכם מחר ויוכל לקחת חלק במשחק. בשלב זה, ההערכות פסימיות והשחקן ככל הנראה לא יוכל לעמוד לרשותו של טל בנין. גם אור אוסטווינד עדיין בספק, למרות שהשלים היום אימון מלא. אוסטווינד לא התאמן במשך יותר משבוע ולכן ספק אם יהיה בכושר טוב מספיק כדי לקחת חלק במשחק.

לפי האימונים האחרונים נראה שבנין עדיין לא החליט באיזה מערך לעלות ומי ה-11 שיפתחו בהרכב, אך עושה רושם שחוליית ההגנה תמשיך כרגיל, בעוד חמדי סליחי ומהראן לאלה ישחקו בשפיץ. סטיבן כהן ייעדר בשל צהובים ולא ברור עדיין אם אחד הצעירים יחליף אותו או שמא יהיה זה ז'רקו קוראץ' שישחק בשפיץ ויגרום לסליחי לרדת לעמדה אחורית יותר. גם רועי שוקרני צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב.

"כל משחק עכשיו הוא המשחק הכי חשוב", אמר שחקן בחיפה, "אין ספק שבסיטואציה שנוצרה ניצחון יוכל לקדם אותנו מאוד לקראת ההמשך".

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה לפני אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
בספק גדול. סרדל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully