וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "מתגעגע בטירוף לכדורגל, אבל שלם עם ההחלטה שלי"

9.4.2015 / 11:22

ארבעה ימים אחרי טקס הפרידה שנערך לו, שחקן העבר התראיין לאתר הרשמי של מכבי חיפה וסיפר על תחושותיו: "הקבוצה הזאת היא הכל עבורי, זה תמיד יישאר ככה. הגשמתי את כל החלומות"

ארבעה ימים חלפו מאז ערכה מכבי חיפה טקס פרידה ליניב קטן, טקס שגרם גם לרוחות להירגע בכל הגזרה בין שחקן העבר והמועדון. כעת נראה שהאידיליה נמשכת. היום (חמישי) הוציא המועדון בחשבון היטיוב שלו סרטון המתעד את הרגעים מנקודת מבטו של קטן לפני הטקס, במהלכו ובמשחק עצמו נגד בית"ר ירושלים. במהלך הסרט קטן התייחס גם לכמה נושאים וכן ליחסים עם יוסי בניון: "מכבי חיפה זה בשבילי זה הכל. המועדון הזה חלק ממני תמיד, מכבי חיפה בלב שלי ובנשמה שלי", אמר קטן, "תמיד זה יישאר ככה. מאז שאני ילד המועדון הזה חלק ממני".

"כל מה שחלמתי עליו בתור ילד הצלחתי להגשים אותו במכבי חיפה", המשיך שחקן העבר. "החלום בתור ילד היה רק להיות חלק מהמועדון הזה ועם השנים שהבנתי שיכול להתפתח משהו אז החלומות גדלו והגשמתי הכל. אני מתגעגע בטירוף לכדורגל, אבל גם שלם עם עצמי. בא לי לזרוק את החליפה ולתת גליץ' על הדשא". על החבר יוסי בניון אמר קטן: "בניון חבר טוב שלי והלוואי שיבקיע עוד הרבה שערים, אני כבר לא על המגרש אז אני אוהד שרוף".

גם הבעלים יעקב שחר דיבר על קטן ואמר: "כבר בגיל 17 יניב עלה לבוגרים והשאר היסטוריה. יניב היה בורג חשוב במערכת לאורך השנים והיה סוג של מאמן על המגרש, הוא היה יותר מאשר סתם שחקן".

יניב קטן שחקן מכבי חיפה לשעבר בטקס הפרידה עם יעקב שחר נשיא המועדון. קובי אליהו
עדיין מתגעגע. יניב קטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully