וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דלקת בגיד למשומר. סטויקוביץ' התבקש להימנע מספיגת צהוב

8.4.2015 / 9:30

השוער ספג צהוב רביעי מול בית"ר וייאלץ להיזהר מחמישי. המגן עבר הלילה בדיקה שבעקבותיה התברר שהוא לא יהיה בסגל גם מול באר שבע בווסרמיל, גם בוקולי יחמיץ את המשחק

one

מגן מכבי חיפה, אייל משומר, נבדק הלילה (רביעי) בעקבות דלקת ממנה הוא סובל באזור הברך. מהבדיקה עולה כי השחקן סובל מדלקת בגיד, ובהתאם לכך הוא קיבל הוראה לנוח מספר ימים. המשמעות היא שמשומר, שלא נכלל בסגל המשחקים האחרונים, יחמיץ גם את המשחק מול הפועל באר שבע בוסרמיל. אלעד גבאי אמור לפתוח בהרכב בכל מקרה.

הנהלת מכבי חיפה אמורה לזמן בקרוב את משומר לשיחה נוספת בליווי סוכנו גלעד קצב, זאת על מנת להגיש לו הצעה רשמית לעונה הבאה. במועדון הבהירו למשומר שהצעה תוגש לו בכל מקרה, אך כעת נותר לבחון האם מדובר בהצעה הנוכחית שלו, או בהצעה נמוכה משמעותית שתראה לו את הדרך החוצה.

שחקן נוסף שייעדר בימים הקרובים ולא ייכלל בסגל הוא גוסטבו בוקולי, שמהלך האימון שלשום מתח את השריר. שחקן נוסף שנפצע בראשו אתמול הוא דקל קינן, שיהיה כשיר למשחק.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול אייל משומר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איזו הצעה יקבל? משומר/אדריאן הרבשטיין

חיפה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק בבאר שבע ונראה כי בלבול ישמור על ההרכב גם במשחק הזה, פרט לטאלב טואטחה המורחק אותו יחליף שמואל שיימן. השוער ולדימיר סטויקוביץ' התבקש להימנע מספיגת כרטיס צהוב נוסף, זאת לאחר שספג את הכרטיס הצהוב הרביעי שלו העונה מול בית"ר ירושלים. אוהד לויטה כבר נמצא בכוננות למקרה שהסרבי יספוג כרטיס צהוב חמישי העונה. גם מוחמד קמארה ספג ארבעה צהובים העונה, למרות שהגיע רק בחודש ינואר לקבוצה. רובן ראיוס מחזיק במספר הצעות מיוון, וינסה לממש אחת מהן בתום העונה. השחקן, כזכור, מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה.

בתום האימון אמר מדו לאתר הקבוצה: "עוד לא שיחקתי בבאר שבע אבל הם קבוצה טובה. לקחתי חלק בהתמודדות נגדם במשחק הביתי שלנו וזו הייתה התמודדות קשה עבורנו, ואני בטוח שגם במשחק הקרוב מצפה לנו משחק קשה. אנחנו צריכים להתרכז באיך להשיג שלוש נקודות ולנצח כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully