וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נאסר ואוגו יספגו נזיפה, במועדון שוקלים גם קנס

8.4.2015 / 8:25

שני השחקנים, שלא ערכו אימון שחרור עם חבריהם בבלומפילד לאחר ההפסד למכבי תל אביב, לא יושעו בעקבות האירוע. השחקנים תומכים בהשארתו של אלישע לוי, גורם: "אלונה לא תחליט עכשיו"

one

בהפועל באר שבע מתכוונים להסתפק בנזיפה לקראת הבירור שייערך מחר (חמישי) לסיראז' נאסר וג'ון אוגו, בעקבות העובדה שלא ערכו אימון שחרור לאחר ההפסד למכבי תל אביב. נאסר יצא מהאצטדיון דקות ספורות לאחר סיום המשחק, מבלי שקיבל אישור לכך, בעוד שאוגו יצא אחריו.

שאר שחקני הספסל ערכו חימום עם מאמן הכושר מאירי סיני ורק אז עשו את דרכם לאוטובוס. במועדון שוקלים גם להטיל קנס על השניים, אך זה תלוי בדברים שהם ישמיעו במהלך הבירור. בבאר שבע מתכוונים לחדד את הנהלים לשחקנים בנוגע לאימון השחרור שלאחר המשחק, לו מקנה המאמן אלישע לוי חשיבות רבה. נאסר ייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי חיפה בשל ההרחקה וכמוהו גם טומיסלב פאיוביץ' ובן ביטון. אוגו ייעדר מול עירוני קרית שמונה במחזור שלאחר מכן בשל צבירת כרטיסים צהובים, כאשר את המשחק הזה יחמיצו גם ביטון ו-וויליאם סוארס.

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. רוני לבנה
בבאר שבע יחדדו נהלים. אוגו/רוני לבנה

בבאר שבע טוענים כי אין כל החלט לגבי נושא המאמן לעונה הבאה. "הסיכויים לא גבוהים ולא נמוכים, אלונה פשוט עדיין לא החליטה ולא תחליט עכשיו", אמרו. ברקת כבר גיששה בנוגע לברק בכר, אך האחרון חתם על הארכת חוזה בקרית שמונה ובמועדון לא פוסלים אפשרות שאלישע לוי ימשיך, אם יזכה בגביע. אחד השיקולים של ברקת בעניין הוא השאלה האם הקבוצה התקדמה מהעונה שעברה, אז זכתה במקום השני והודחה בחצי הגמר. כעת, כאשר נראה כי לוי לכל הפחות ישחזר את הישגי העונה שעברה, הבעלים רוצה גם תואר, שיצדיק את המשך ההתקשרות עמו. מרבית שחקני באר שבע תומכים בהשארתו של לוי לעונה הבאה וביניהם נמצא גם אליניב ברדה, שלדעתו יש משקל מסוים אצל ברקת. "אלישע עושה עבודה טובה, הקבוצה מייצרת מסורת של הגעה לאירופה וזה מה שחשוב. הוא הפך לקונצנזוס בקרב השחקנים וזוכה לתמיכה, אין סיבה שלא ימשיך איתנו", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

הקשר מאור בוזגלו הביע אתמול את דעתו לאחר ההפסד למכבי תל אביב וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יוצאים מאוכזבים מהמשחק, חייבים להרים את הראש ולהסתכל קדימה. שמונה משחקים נותרו, נמשיך להלחם עד הסוף. תודה על התמיכה האדירה". שלשום פרסמנו כי אביו של השחקן, יעקב בוזגלו שוקל לנקוט באחד משלושה צעדים בעקבות מעמדו של הקשר בנבחרת, כאשר אחד מהם הוא יצירת קשר עם המאמן הלאומי אלי גוטמן בנוגע להמשך דרכו. בוזגלו דחה עד כה את הפנייה לגוטמן בשל משחק העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully