וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רפי פלד ימונה ליושב ראש איגוד האתלטיקה

7.4.2015 / 15:05

פלד, שהיה בשנות השבעים רץ למרחקים בינוניים וארוכים ושימש כסגן ראש אגף המבצעים במשטרה, צפוי לזכות לתמיכה רחבה ממרכז מכבי ולהחליף את קופמן. פלד: "אשמח שהמהלך יסתייע"

למעלה משבוע עבר מאז ההודעה הדרמטית על התפטרותו המפתיעה של דורון קופמן מתפקיד יושב ראש איגוד האתלטיקה, וכבר עכשיו מסתמן כי המועמד המוביל לרשת אותו בתפקיד הוא רפי פלד, חבר הנהלת איגוד האתלטיקה, שהיה בעבר אתלט ושימש גם כתת ניצב במשטרת ישראל. פלד נחשב לדמות מוערכת בענף והוא צפוי לקבל תמיכה רחבה ממרכז מכבי שנחשב לגוף שיכריע באשר ליושב ראש הבא.

פלד היה רץ למרחקים בינוניים וארוכים בשנות השבעים. במהלך השנים הוא שירת במשטרת ישראל במגוון תפקידים, ביניהם במרחב התנועה ובתפקידו האחרון כסגן ראש אגף המבצעים של המשטרה. יש להדגיש שלא מדובר בפלד, ששימש בעבר כמפכ"ל המשטרה. פלד אמר לוואלה ספורט: "אני מאמין שברגע שהמהלך יבוצע, אגיד את מה שיש לי לומר. אני אשמח מאוד שהמהלך הזה יסתייע, אבל צריך לזכור שמדובר בהליך דמוקרטי ולכן אני מציע להמתין".

כזכור, התפטרותו של קופמן הגיעה בעקבות ביקורת שהעבירו חברי הנהלה רבים באיגוד האתלטיקה באשר למהלכים שקופמן ביצע, תוך טענות לכך שהם לא שותפו באשר אליהם. בעקבות הדברים, החליט קופמן להניח את המפתחות ולעזוב כאשר מי שמשמש זמנית בתפקיד הוא אריק קוקס הוותיק, ששימש בעבר כיושב ראש האיגוד והמינוי שלו לא יהיה קבוע. בכל מקרה, הנהלת מכבי צפויה להתכנס בקרוב כדי להחליט על יושב הראש החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully