וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינס: "אם נבחרת הכדורגל הייתה מתאמנת ככה, גם היא הייתה באליפות אירופה"

7.4.2015 / 13:57

רגע לפני היציאה לאליפות אירופה, יו"ר איגוד ההתעמלות עקץ את הנבחרת של גוטמן. מדבדב: "המטרה שלי להעפיל שוב לגמר ולהיאבק על מדליה". וייסבורג: "המטרה של שטילוב זה גמר"

אלכס שטילוב. קובי אליהו
שינה את התרגיל. זה יעלה לו במדליה? שטילוב/קובי אליהו

נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים ערכה היום (שלישי) אימון פתוח לקראת יציאתה בשבוע הבא לאליפות אירופה במונפלייה, צרפת. הנבחרת מונה שמונה מתעמלים, חמישה גברים ושלוש נשים, כאשר את החבורה יוביל כרגיל אלכס שטילוב שיתחרה בשלושה תרגילים: קרקע, סוס סמוכות ומתח. שטילוב, שביצע שינוי בתרגיל הקרקע שלו והעלה את רמת הקושי, יקווה בכל זאת לחזור עם מדליה אירופית שישית אחרי שבשנה שעברה הוא סיים עם מדליית ארד בסופיה.

יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, עם אלכס שטילוב. ברני ארדוב
"כולי מקווה ומאמין, נחיה ונראה". פינס עם שטילוב/ברני ארדוב

המשלחת כוללת מלבד את שטילוב גם את אנדריי מדבדב, אייל גלזר, מורן ינוקא, ארטיום גולדופיאט, צוף פלדון, אופיר נצר וגאיה גלעדי. יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, כינס את המתעמלים, ואמר להם: "זה מבחן חשוב לכם ולנו. אני מקווה שלא חסר לכם כלום. בקרוב ייבנו חמישה אולמות ייעודיים אך ורק לטובת התעמלות מכשירים. אנחנו זוכים לתמיכה מקיר לקיר, זה ייקח זמן אבל אין ספק שזה ישנה את הענף מקיר לקיר".

בהמשך אמר פינס לעיתונאים: "אנחנו בונים בסיס גדול באופן יחסי להתעמלות מכשירים לבנים ואני שמח שיש התקדמות גם אצל הבנות. חלק גדול מהמתעמלים יתחרה בקרב-רב, ומה שנשאר זה להביא את התוצאות המקוות. יש נבחרת מאוד מאוזנת. רק אל תשאלו אותי על מדליות. כולנו מקווים שביום נתון זה יכול לקרות. הם נוסעים עם תרגילים חדשים. אני כולי מקווה ומאמין, נחיה ונראה. אי אפשר להתלונן שהרצפה עקומה, אבל אנחנו לא מתחרים בעצמנו". בהמשך שלח פינס עקיצה לנבחרת הכדורגל, ואמר: "אם שחקני הכדורגל ששיחקו נגד ויילס ובלגיה היו מתאמנים כמו החבר'ה האלה, הם גם היו מגיעים לאליפות אירופה. אם עובדים קשה, מגיעים לתוצאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדריי מדבדב מתעמלת מכשירים. קובי אליהו
"אני שמח שיוצאת משלחת גדולה כי ככה אנחנו מדרבנים אחד את השני". מדבדב/קובי אליהו

אנדריי מדבדב, שבשנה שעברה סיים במקום השישי בתרגיל שולחן הקפיצות, מקווה לשחזר את ההישג הזה גם הפעם. "הציפיות שלי הן מאוד ברורות. שוב להעפיל לגמר ושוב להיאבק על מדליה. התחרויות האחרונות נועדו כדי להכין אותנו נפשית, מנטלית ופיזית. אני שמח שיוצאת משלחת גדולה כי ככה אנחנו מדרבנים אחד את השני".

מאמן הנבחרת, סרגיי וייסבורג, התייחס למטרות, ואמר: "יש לנו שלושה מתעמלים צעירים בנבחרת, ועבורם זו אליפות אירופה ראשונה. אנחנו לא מצפים לתוצאות גבוהות מהם. מדבדב יתחרה בסוס קפיצות ואנחנו מצפים ממנו להעפיל לגמר. אלכס יתחרה בשלושה מכשירים והמטרה שלו היא גם להיכנס לגמר. שינינו את התרגיל בקרקע כדי להגדיל את רמת הקושי. בתחרויות האחרונות השיפוט היה חזק וכל הציונים, לא רק של אלכס, היו נמוכים יותר".

גאיה גלעדי, צוף פלדון, אופיר נצר יחד עם מאמנים. קובי אליהו
גאיה גלעדי, צוף פלדון ואופיר נצר עם המאמנים המלווים/קובי אליהו
אלכס שטילוב עם סרגיי וייסבורג. קובי אליהו
שטילוב עם סרגיי וייסבורג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully