וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המבקרים של יוסי בניון נעלמו. איפה אלו שקראו לו לפרוש?"

7.4.2015 / 13:54

גורם במכבי חיפה על ההספק של הקפטן: "שם אותנו בפלייאוף העליון, ואולי גם באירופה". גוסטבו בוקולי שוב נפצע וייעדר כשבוע. מרקו בלבול ערך משחקון עם הנוער, אסאולה החל להיבחן

one

לראשונה מאז הניצחון על בית"ר ירושלים וצמצום הפער לשלוש נקודות בלבד, מכבי חיפה חידשה הבוקר (שלישי) את אימוניה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון (20:45, וסרמיל). המאמן מרקו בלבול, שזוכה למחמאות על היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה, לא שוחח הבוקר עם השחקנים ויעשה זאת כנראה מחר. הסיבה: היום נערך אימון מיוחד בו נטלו חלק חלק גדול משחקני קבוצת הנוער, והמאמן העדיף לערוך משחקונים פנימיים מעורבים. השחקנים שנטלו חלק במשחק ערכו אימון שחרור. החלוץ האוקראיני, אדרינסולה חביב אסאולה, החל להתאמן בקבוצה ושותף במשחקון הפנימי שנערך.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זוכה למחמאות. מרקו בלבול/ברני ארדוב

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהחזרה של יוסי בניון לכושר משחק. מאז החזרה מפציעה, במשחק מול מ.ס אשדוד בו בישל שני שערים, בניון היה אחראי לשלושה שערי ניצחון בחמישה משחקים (מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים) שהשאירו את הקבוצה בתמונת הכרטיס לאירופה. "כל אלה שהעבירו על יוסי ביקורת נעלמו, פתאום העכברים נכנסו לחורים. אף אחד לא שומע אותם עכשיו", אמר גורם במועדון על הקפטן. "הוא שם אותנו העונה בפלייאוף העליון ואולי גם באירופה. איפה אלה שקראו לו לפרוש?".

בניון מעוניין לראות בעונה הבאה את יניב קטן במועדון ותומך במהלך כזה. קטן עשוי לחזור כעוזר מאמן, או בתפקיד מקצועי אחר, אבל השיחה לגביו תתקיים רק לאחר מינוי המאמן. שחר לא מתכוון לקבל החלטה כבר עכשיו, אלא לפחות בעוד שבועיים, אז יתברר האם הקבוצה מסוגלת להשיג העונה את הכרטיס לאירופה. מי שלא מרוצה ממעמדו במועדון הוא הקשר רובן ראיוס שלא שותף בכל חמשת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דקל קינן נפצע בראשו במהלך אימון מכבי חיפה

הקשר גוסטבו בוקולי מתח את השריר באימון אתמול. היום הוא נבדק ומתברר כי הוא צפוי להיעדר כשבוע, כלומר גם מהמשחק הקרוב. אייל משומר סובל מדלקת בברך ויעבור בדיקה כשלאחריה יתברר מהי חומרת הפציעה. בינתיים, נקבעו מחירי הכרטיסים לקראת המשחק בוסרמיל. מבוגר ישלם 85 שקלים, סטודנט 55 שקלים ושאר הסקטורים 45 שקלים. טאלב טואטחה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (מחזור 28) ראובן כהן. מכבי חיפה
יקבל תפקיד במועדון? יניב קטן/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully