וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "פספוס? זה יותר כאב. לא נרים ידיים עד שיאפסו הסיכויים"

6.4.2015 / 23:18

הפועל באר שבע מאוכזבת אחרי ההפסד 3:1 למכבי תל אביב. אלישע לוי: "ב-1:1 היו לנו כמה הזדמנווית להכריע, אבל אז הגיעה הנפילה". מכת היעדרויות במחזורים הקרובים: ביטון, פאיוביץ' וסיראז' נאסר לא ישחקו מול מכבי חיפה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חלום האליפות של הפועל באר שבע ככל הנראה נגוז הערב (שני) באופן סופי, כשהקבוצה של אלישע לוי נכנעה למכבי תל אביב 3:1, והפער בין השתיים צמח לשמונה נקודות. ערן זהבי כבש ראשון (3), מאור בוזגלו איזן זמנית (47), אך טל בן חיים (79) וזהבי (83) סגרו עניין. מכת היעדרויות בבאר שבע גם במשחקים הקרובים. טומיסלב פאיוביץ' ובן ביטון ייעדרו מול מכבי חיפה בגלל צהובים, בנוסף לסיראז' נאסר, שספג אדום היום. וויליאם סוארס, ג'ון אוגו וביטון ייעדרו בעוד שבועיים מול קרית שמונה, גם הם בגלל צהובים.

"חבל", אמר אלישע לוי בסיום. "ראינו משחק מצוין, של שתי הקבוצות. בפלייאוף כל קבוצה יכולה לאבד נקודות, נעשה סיכומים בסוף. כולם ראו שהיה משחק טוב וכדורגל זה עניין של מומנטום. ב-1:1 היו לנו כמה אפשרויות להכריע, אבל דווקא כשחיזקתי את מרכז השדה באה נפילה, איבדנו ריכוז והם עשו שני שערים והמשחק נגמר. צריך לקחת כל משחק עד הסוף וזה מה שאנחנו עושים. המשחק הקרוב הוא הכי חשוב מבחינתנו ואחר כך זה שבא אחריו. נכון לעכשיו אין לי תשובות לגבי ההמשך. צריך לחכות עד הסוף ונוכל לראות מה נעשה".

אליניב ברדה הוסיף: "פספוס? זה יותר כאב. זה היה משחק חשוב מאוד בשבילנו, אבל ספגנו שער מוקדם מאוד וזה קורה לנו פה הרבה. הצלחנו לחזור מצוין למשחק והיינו קרובים אפילו לכבוש שער נוסף. דווקא אז ספגנו את השני ואז יצאנו קדימה וספגנו גם את השלישי ואין מה לעשות. אנחנו לא מרימים את הידיים עד שיאפסו הסיכויים. עכשיו מכבי נמצאת בפער משמעותי, אבל אנחנו נעשה הכול עד סוף העונה, גם כדי להגיע במומנטום טוב לחצי גמר הגביע".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
סיכומים עושים בסוף. אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully