וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה עשויה להחזיר את קטן כעוזר. נמצא המחליף לקייסי?

4.4.2015 / 23:32

האפשרות לחזרתו של הקפטן לשעבר, ממנו ייפרדו בטקס מכובד מול בית"ר ירושלים, תלויה בהסכמת המאמן הבא. המנהל האדמניסרטיבי רועי שני הוא המועמד המוביל להחליף את מנהל הקבוצה

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לחיפה בדלת הראשי? יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה שוקלים להחזיר את יניב קטן למועדון בעונה הבאה. האפשרות הזאת עלתה במסגרת מספר שיחות שנערכו בין אנשי המועדון בעניין, במקביל להחלטה לערוך לו טקס פרישה מחר מול בית"ר ירושלים. קטן עדיין לא נרשם לקורס מאמנים, ולמרות זאת האפשרות היחידה שעלתה היא לשלב אותו בצוות המקצועי, כעוזר מאמן או כאחד העוזרים, בהסכמת המאמן הבא כמובן. נראה כי קטן לא יסכים לכהן בתפקיד אחר במועדון, מנהל קבוצה למשל, במקום אדורם קייסי שיעזוב. הטקס ייערך מחר בערב, לפני המשחק.

בנושא אחר: כפי שנחשף בוואלה ספורט, אדורם קייסי יעזוב בתום העונה את מכבי חיפה, זאת לאור הרצון שלו לפנות לעסקים פרטיים. במכבי חיפה מנהלים לאחרונה לא מעט דיונים בנושא, על מנת למצוא את המחליף למגן השמאלי המיתולוגי, שהפך למנהל הקבוצה. קייסי קיבל לאחרונה מסרים שאם ירצה הוא יוכל להישאר במועדון, אך בינתיים לא שינה את החלטתו בעניין.

המועמד המוביל להחליף את קייסי הוא המנהל האדמניסרטיבי של המועדון, רועי שני, שמכיר את העבודה מקרוב. בקרוב מאוד צפויה להתקבל החלטה בעניין, כשבמועדון תומכים במינויו בעיקר בשל ההיכרות הרבה עם המערכת והקשר הטוב שלו עם השחקנים הישראלים והזרים. אחד השמות שהוזכרו לאחרונה הוא של רפי אוסמו, אך מעברו טורפד בעיקר בשל ההצלחה שלו כבכיר בחברת "מאיר". אוסמו עשוי להשתלב בעתיד בתפקיד אחר. חיפה צפויה לקיים בקרוב פגישת עבודה גם בנוגע לגוסטבו בוקולי, לו הוצע תפקיד במחלקת הנוער. כזכור, לאחרונה דיווחנו כי פערים התגלעו בין הצדדים, כשבוקולי ביקש לפרוש רק בתום העונה הבאה אך בחיפה סבורים שזה הזמן שלו לסיים את הקריירה במועדון.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עתידו לא ברור. אייל משומר/ברני ארדוב

חיפה תתמודד מחר (20:15, סמי עופר) במשחק חשוב מאוד מול בית"ר ירושלים, כשאייל משומר שוב נעדר מהסגל שלה. המגן עדיין לא זומן לפגישה נוספת עם הירוקים לגבי עתידו. אלעד גבאי ואוראל דגני, שמתפקד בעיקר כבלם אבל שיחק לא מעט בקריירה כמגן ימני, צפויים להמשיך בעונה הבאה לאור היכולת הטובה שהם מגלים בתקופה האחרונה. נראה כי אחת הסיבות שבחיפה מעכבים את המגעים עם משומר קשורים בין היתר להחלטה לגבי המאמן הבא. משומר רוצה להישאר בחיפה ויגיע עם סוכנו גלעד קצב לפגישה נוספת בקרוב. ויאם עמאשה נעדר גם הוא מהסגל, וצפוי לעזוב בתום העונה משום שאין כוונה להאריך את ההסכם עמו.

ממשטרת ישראל נמסר לקראת המשחק: "על מנת למנוע לחץ על שערי הכניסה ייפתחו שערי האיצטדיון כבר ב-18:15. במשטרת מחוז חוף מדגישים כי לא תותר כניסה לתחומי האיצטדיון ללא בידוק בטחוני גם אם יתקיים סמוך למועד פתיחת המשחק. כלי רכב שיחנו באופן המנוגד לחוק יחסמו ויפריעו לתנועה בקרבת האיצטדיון יגררו מיידית. המלצתנו להסתייע בתחבורה ציבורית ולהגיע מוקדם ככל שניתן על מנת למנוע לחץ מיותר בכניסות לאיצטדיון. לרשות הבאים מאזור צפון וחיפה עומד מערך מתוגבר של מטרוניות שיורידו את הבאים למשחק בפתח האיצטדיון. למגיעים מאזור דרום עומד מערך מתוגבר של רכבות הלוך וחזור. לבאים בכלי רכב פרטיים עומדים לרשותם החניונים: הוט , הקונגרסים וחניון תובלה (הדרומי) . שוטרים יכוונו את התנועה אל החניונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully