וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר: חלוץ אוקראיני להתרשמות בחיפה, מצוקת בלמים בבית"ר

אדרינסולה אסאולה, שגדל בדינמו קייב ונדד לסרייה C, ייבחן כשבוע. עזרא ושכטר ימשיכו לפתוח. טקס לקטן. בבית"ר מנסים להכשיר את חיימוביץ'. אם לא יהיה כשיר, קריאף עשוי להחליפו (א', 20:00, ספורט 1)

מחזור 28מחצית05/04/2015
מכבי חיפה
    0
      בית"ר ירושלים
      one

      בווידאו: תקציר המפגש הקודם, בו ניצחה בית"ר ירושלים 1:3 את מכבי חיפה

      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * זה יהיה המפגש ה-100 בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים בליגה הבכירה, כשעוד שני משחקים התקיימו בליגה הארצית (1980/81, שתיהן עלו).

      * המאזן ההיסטורי: 40 ניצחונות למכבי חיפה, 33 לבית"ר ירושלים, 28 תוצאות תיקו.

      * בית"ר ניצחה את מכבי חיפה בשלושת המפגשים האחרונים, כולל ה-1:3 בחיפה בסיבוב הקודם שהביא לסיום תפקידו של אלכסנדר סטנוייביץ'.

      * בית"ר עם רצף של ארבעה ניצחונות - הכי ארוך שלה מאז שמונת הניצחונות הרצופים במרץ-מאי 2012.

      * הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו בפלייאוף הייתה ב-8 במאי 2010, במחזור הלפני אחרון של העונה. דקל קינן קבע אז 1:2 בדקה ה-86 והעלה את הירוקים לפסגה, אבל שבוע לאחר מכן הגיעו רן קדוש וערן זהבי, וההיסטוריה ידועה.

      * קינן הוא גם היחיד משתי הקבוצות ששיחק אז ונמצא בסגל גם למשחק הנוכחי (גוסטבו בוקולי פתח אז, אך לא יתלבש הפעם).

      * בית"ר ירושלים צברה העונה בסמי עופר 10 נקודות בארבעה משחקים וכבשה תשעה שערים.

      * בכל משחק בו עומר אצילי או שלומי אזולאי כובשים, בית"ר לא מפסידה.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      המספרים של יניב קטן. מכבי חיפה
      המספרים של יניב קטן/מכבי חיפה

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      הירוקים נערכים קודם כל לטקס הפרידה המרגש מהקפטן לשעבר יניב קטן. האצטדיון העירוני בחיפה צפוי להיות מלא וארגון "הקופים הירוקים" מתכנן מופע מיוחד ביציעים לכבוד מספר 20 בירוק.

      בצד המקצועי, מכבי חיפה מקווה לצמק את הפער מבית"ר ירושלים השלישית לשלוש נקודות, כשאל הסגל של מרקו בלבול חוזר אחרי רובן ראיוס אחרי שלושה מחזורים בהם ישב בחוץ. גם אייל משומר נרשם למשחק, בעוד שמואל שיימן וגוסטבו בוקולי שוב בחוץ. אלירן עטר, שחקן חודש מרץ בליגת העל, יפתח בהתקפה כשלצדו ככל הנראה איתי שכטר יועדף על פני אלון תורג'מן וישמור על מקומו בהרכב. במכבי חיפה מבינים שהפסד מחר לבית"ר ירושלים עשוי לקבור סופית את החלום להגיע העונה לאירופה. בין הקבוצות מפריד כרגע פער של שש נקודות. "גם תיקו לא טוב לנו. חייבים לנצח את המשחק הזה או שאפשר לשכוח מאירופה", הסבירו בחיפה. מרקו בלבול תרגל במהלך השבוע מספר הרכבים אבל בסופו של דבר לא יערוך כל שינוי. חן עזרא ואיתי שכטר ימשיכו לפתוח ב-11.

      בנושא אחר: אדרינסולה אסאולה, (23, 1.88), חלוץ ממוצא אוקראיני, שגדל באקדמיה של דינמו קייב ושיחק בנבחרת אוקראינה עד גיל 17, הגיע להתרשמות בת שבוע וייבחן לאחר המשחק. הוא שיחק בסריה C בקבוצת הינטרג'ו. לאסאולה יש אבא אפריקאי ואמא אוקראינית ומכאן שמו.

      אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      עשוי לפתוח כבלם לעת מצוא. קריאף/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      "הקרב על המקום הרביעי מתחיל", כך הגדירו בבית"ר ירושלים את המשחק נגד מכבי חיפה. בבית"ר מודאגים בעיקר מהבעיה בהגנה בשל היעדרותו של ססאר ארסו והעובדה כי זאב חיימוביץ' עדיין סובל מכאבים, יקבל זריקה ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק מחר.

      אם חיימוביץ לא יהיה כשיר, מי שצפוי להחליפו הוא אופיר קריאף ששוב תורגל היום לצידו של טל כחילה בחלק מהאימון. שחקנים בבית"ר הופתעו מדוע דושאן מאטוביץ' לא מתורגל בעמדה, אך המאמן גיא לוי מעדיף להישאר עם מאטוביץ כמגן שמאלי ובשלב זה לנסות את קריאף. יחד עם זאת, עדיין ייתכן מצב שברגע האחרון מאטוביץ' יפתח לצידו של כחילה.

      כ-3,300 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה מחר לחיפה. הכרטיסים לאוהדי הקבוצה אזלו יום לאחר הפצתם. בבית"ר מודעים לכך שהאצטדיון יהיה מלא ב-30 אלף צופים ושחקנים אמרו לקראת המשחק כי "זה לא סוד שחיפה באה למשחק על החיים. היא חייבת את הניצחון בכדי לצמצם את הפער מאיתנו. נצטרך לשחק חכם, לדעת לנצל את הלחץ שלה ולהביא את האיכויות שלנו. אנחנו עם הרבה ביטחון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים".

      מי ששוב נותר מחוץ לסגל הוא החלוץ תומר סוויסה, שנכון לשלב זה נראה כי אינו בתכניות של גיא לוי, לאחר שלא התלבש גם במשחק הקודם בקרית שמונה. מי שכן נכלל בסגל הוא החלוץ הצעיר אבישי כהן, שקיבל דקות משמעותיות ראשונות בקרית שמונה ובבית"ר מתכוונים להמשיך ולשלב אותו עד לתום העונה.

      בבית"ר עדיין מצפים למוצא פיו של אלי טביב בנוגע לעונה הבאה. טביב אמנם מימש בשלב זה את האופציה שהייתה לו על הקשר קלאודמיר, אך רק לאחר שיחזור מארה"ב בשבועות הקרובים ניתן יהיה לדעת באופן סופי את תכניותיו לעונה הבאה. בבית"ר מאמינים כי טביב ימשיך במועדון ויחל בקרוב בהכנות מעשיות לעונה הבאה. במקרה כזה המאמן גיא לוי ימשיך בתפקידו, ללא קשר למיקום הקבוצה בתום העונה.

      שלומי אזולאי בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
      הרבה על כתפיו. שלומי אזולאי/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: איתי שכטר

      מאז הגיע למכבי חיפה שכטר כבש את שערו הראשון בבכורה באשדוד. ההתחלה הייתה נראית מבטיחה, אבל מאז שכטר עוסק יותר בפינוי שטחים לעטר, ופחות מחפש את השער בעצמו. שכטר הגיע העונה כדי להכין את הקרקע לעונה הבאה, אבל קודם הוא צריך לנסות ולשפר יותר את המספרים. אף אחד לא מצפה משכטר לשחזר את העונה ההיא בהפועל (2009/10, 22 שערים), אלא להמשיך להיות שותף פעיל במהפך שמתכננת מכבי חיפה.

      בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי

      השער של הקשר במחזור השני נגד מכבי חיפה וההקדשה לאביו שליווה אותו כילד במועדון הירוק וכל כך רצה שיגיע לבוגרים היה אחד מרגעי השיא של העונה זאת. מעבר לכך, אזולאי פורח העונה בסמי עופר כמו כל בית"ר ובהחלט מרגיש שם בבית. מחר הוא יהיה במרכז תשומת הלב כאשר כל האיצטדיון בחיפה ירצה לעקוב אחרי עוד כישרון שגדל במועדון וברח להם מהידיים.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 29235

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully