וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ארווין סנטנה הושעה ל-80 משחקים בשל שימוש בחומרים אסורים

המגיש המצטיין של מינסוטה יחמיץ את החצי הראשון של העונה לאחר שגופו נמצאו שרידי סטנוזולול. סנטנה: "מקבל את העונש, לא יודע איך החומר הגיע לגופי". בורר קבע: הליגה לא יכולה להעניש את ג'וש המילטון

ארווין סנטנה מינסוטה טווינס. AP
אכזבה גדולה לטווינס. סנטנה/AP

אחרי ציפייה ארוכה, עונת 2015 ב-MLB סופסוף יוצאת לדרך כאשר מחר בלילה (בין ראשון לשני, 3:00), תארח שיקגו קאבס את סנט לואיס ויממה לאחר מכן יתקיים יום הפתיחה המסורתי. אלא שעוד קודם לכן, הליגה סוערת לאחר שהמגיש של מינסוטה, ארווין סנטנה, הושעה ל-80 משחקים בשל שימוש בחומרים משפרי ביצועים.

בדמו של סנטנה נמצאו שרידים של סטנוזולול, מה שגרם להשעייה. המגיש, שאמור היה להיות אחד השחקנים המובילים של מינסוטה, יחמיץ את החצי הראשון של העונה ובהצהרה שפרסם דרך ארגון השחקנים הוא מסר: "אני לא יודע איך החומר הזה הגיע לגוף שלי, אבל אצטרך להיות יותר זהיר מעכשיו עם דברים שאני צורך במולדתי. אני מקבל את העונש ומבהיר שמעולם לא ניסיתי לרמות. זה לא מי שאני".

* בורר חיצוני קבע כי למרות שג'וש המילטון שבר את תנאי תכנית השיקום שלו והשתמש במהלך הפגרה באלכוהול וסמים, הליגה לא רשאית להעניש אותו. הליגה עדיין לא מקבלת את הכרעת הבורר ותנסה לפנות לכיוונים אחרים, אך בינתיים לפחות, בלוס אנג'לס איינג'לס נושמים לרווחה.

* סגנית האלופה, קנזס סיטי רויאלס, עומדת לחתום על חוזה עם המגיש מספר 1 שלה, יורדאנו ונטורה, שיישאר במדי הקבוצה בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully