וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תשלב חלוץ מהנוער על חשבון אחד הזרים

2.4.2015 / 12:46

בקבוצה מתכוננים לעונה הבאה ואיזי שרצקי החליט שחלוץ קבוצת הנוער אוגו אזצ'קו יועלה לבוגרים, על חשבון רוג'רס קולה או פאנקה. בקבוצה מתכוננים למכבי פתח תקוה: "צריך שהביטחון יחזור"

one

בעירוני קרית שמונה מתכוננים למשחק מול מכבי פתח תקוה, כשהמטרה הגדולה של הקבוצה היא לצאת מהמשבר העמוק אליו היא נכנסה בתקופה האחרונה. בקרית שמונה יודעים שהפסד נוסף עשוי להביא לכדור שלג שייעצר בירידה למקום רביעי, ולאיבוד אפשרי של המקום באירופה בעונה הבאה. התחושות במועדון הן שהקבוצה חזקה מספיק כדי לחזור למסלול הניצחונות, והאופטימיות בקבוצה נובעת בעיקר מהעובדה שלראשונה אחרי זמן רב מרבית הסגל יעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר, מה שיביא לתחרות, שהייתה חסרה מאוד בחודש האחרון. דויד מנגה ומינדאוגאס פאנקה כשירים למשחק, כשקאסיו פרננדס צפוי להשתלב בחזרה היום (חמישי) באימונים וההערכה היא שהוא יוכל ליטול חלק במפגש. "אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה נגד בית"ר ננצח", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו משחקים טוב אבל צריכים שהביטחון יחזור לנו ונשתדל שזה יקרה כבר במשחק הקרוב".

בינתיים בקבוצה עובדים במקביל באופן חלקי על העונה הבאה. אחת ההחלטות של הבעלים איזי שרצקי היא להעלות את חלוצה של קבוצת הנוער אוגו אזצ'קו לקבוצה הבוגרת ורק משהו דרמטי ימנע זאת. אזצ'קו יצטרך לבוא על חשבונם של אחד הזרים, כשככל הנראה זה יהיה על חשבונם של אחד מהשניים: רוג'רס קולה ומינדאוגאס פאנקה. במקביל בקרית שמונה מנסים עדיין להביא לכך שלארי קאיודה יגיע לקבוצה, כשהמעקב אחר איסאולינה לינגננה מהפועל רמת גן ודידייה קוגבנייה מבית"ר תל אביב ממשיך, אך הסיכויים שהם יגיעו בשלב זה פחתו באופן משמעותי. בקבוצה יציעו חוזה חדש לשיר צדק ומקווים שהבלם יישאר בקבוצה, אך אם זה לא יקרה בקרית שמונה יחפשו בלם אחר, שיצטרף לסגל שיכלול כמובן גם את קאסיו פרננדס ודין מימוני, ממנו שרצקי מחזיק מאוד.

רוג'רס קולה, עירוני קרית שמונה. ג'יני
שרצקי רוצה חלוץ מהנוער. קולה/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully