וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטוינד סובל מדלקת בשרירי הבטן

1.4.2015 / 17:26

קשר האדומים סובל מפציעה ובקבוצה מקווים שיתאושש על המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא. הישאם כיוואן חזר לאימונים באופן חלקי. "לא סוד שאנחנו נלחמים על החיים שלנו", אמרו במועדון

one

קשרה של הפועל חיפה אור אוסטוינד סובל מדלקת בשרירי הבטן ונעדר מאימון הקבוצה היום (רביעי). אוסטוינד יעבור בתחילת השבוע הבא בדיקות ובקבוצה מקווים שלא מדובר במשהו חמור שימנע ממנו להשתתף במשחק מול הפועל תל אביב, שייערך בעוד שבוע וחצי.

שחקן הפועל חיפה, אור אוסטוינד, מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
בחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב. אוסטוינד/אדריאן הרבשטיין

בשבוע האחרון המשיכו בחיפה להתאמן בקצב גבוה כאשר פגרת הנבחרת וחג הפסח לא גרמו להפחתה באימונים מלבד חופשה של שלושה ימים בסוף השבוע שעבר. בקבוצה התאמנו ימים ארוכים ללא טוסיין ריקטס, שכבש שער במדי נבחרת קנדה, טאדאס קיאנסקאס ששיחק עם נבחרת ליטא וחמדי סליחי מנבחרת אלבניה, אך כעת מקווים בצוות המקצועי שהחזרה של כולם לאימונים תביא למוכנות שיא למשחק החשוב מול הפועל תל אביב.

מי שחזר לאימונים באופן חלקי בלבד הוא הישאם כיוואן, שנמצא עדיין בספק גדול למשחק מול הפועל תל אביב. המאמן טל בנין העלה מספר רב של שחקנים מהנוער להתאמן עם הבוגרים בשבוע האחרון, ביניהם מקסים פלוצ'נקו, ענר שכטר, אליאור דסטה, עידן גולן ואחרים כשלא מן המנמע שאחד מהם אפילו יפתח במשחק נגד הפועל תל אביב. "זה לא סוד שאנחנו נלחמים על החיים שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לחשוב על שום דבר חוץ מניצחון מול הפועל תל אביב".

הבעלים יואב כץ צפוי להגיע במהלך חודש אפריל לארץ ולהישאר עד תופ העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully