וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מיחה מבליה צפוי להיות משוחרר באופן מיידי

1.4.2015 / 16:17

הקשר הסלובני, שמיעט לשחק בתקופה האחרונה, הגיע לסיכום עקרוני עם הנהלת המועדון ואמור לעזוב בקרוב. פיראס מוגרבי יקבל הצעה, אך יעדיף למצות אופציות אחרות. גם רן קדוש יקבל הצעה

one

מיחה מבליה, קשרה הסלובני של בני סכנין, על סף סיכום עם ראשי המועדון על שחרורו המיידי מהקבוצה. כידוע, מבליה לא זכה כמעט לדקות משחק בתקופה האחרונה ופעמים רבות מצא עצמו מחוץ לסגל של אלי כהן, ובסכנין הבהירו לשחקן כי אינו נמצא בתכניות המקצועיות. הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני על תנאי שחרורו ונראה שכבר בימים הקרובים הסלובני יעזוב רשמית את המועדון ויסיים את התקופה הנוכחית שלו בישראל.

מיחה מבליה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
לקראת פרידה. מיחה מבליה/קובי אליהו

בינתיים בקבוצה חוששים משאננות בקרב השחקנים לקראת המשחקים הקרובים ובהנהלה הבהירו שהם מעוניינים להגיע למקום השביעי או השמיני שמעניקים מענק כספי מההתאחדות. "השחקנים שלנו יודעים ששום דבר לא סגור עדיין", אמר גורם בהנהלה. "והם יתאמצו עד הסוף. חשוב לנו להוכיח שאנחנו קבוצה חזקה וספורטיבית וכמובן שגם הכסף מהמקום השביעי או השמיני זה כסף שיוכל לעזור מעט למועדון".

במועדון מתכננים להציע לפיראס מוגרבי חוזה לעונה הבאה, אך השחקן יעדיף למצות אופציות אחרות. גם רן קדוש צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully