וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "המשחק הזה היה סוג של תשחץ, היתה המון מלחמה והקרבה"

30.3.2015 / 23:28

מאמן מכבי תל אביב היה מאושר מהניצחון הקשה בחולון, לו הופיע עם סגל קצר במיוחד: "בן אלטיט שהתאמן איתנו לפני שלושה חודשים עזר". יוגב אוחיון סובל מדלקת ברגלו ובספק ליום חמישי

ברני ארדוב

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד מאוד, מאוד קשה, לפני שניצחה הערב (שני) את הפועל חולון 82:86 באולם הפחים. אלופת אירופה הופיעה כמעט ללא שחקנים ישראלים משמעותיים בשל היעדרם של יוגב אוחיון וסילבן לנדסברג, וגיא גודס אמר בסיום: "קשה להגיד שהיינו אנדרדוג, אבל היינו עם הרכבים שמאוד הקשו עלי. זה סוג של תשחץ, היינו צריכים לשמור על הישראלים שלא יעשו עבירות, ובן אלטיט, שהתאמן איתנו בפעם האחרונה לפני שלושה חודשים, עזר לנו עם קצת נוכחות. שיחקנו עם הרכבים של ארבעה גבוהים. לפעמים אתה מנצח בהרכבים כאלה. נהניהו מהיום הזה, וזה מראה על האופי של החבר'ה, שגם אם אתה מוציא אותם מהאיזור שנוח להם הם מנצחים. החבר'ה נלחמו, היתה המון מלחמה והקרבה, ואלה הדברים שאני הכי נהנה לראות".

יוגב אוחיון, הסובל מדלקת ברגל, עדיין בספק ליום חמישי. במכבי מאמינים שהוא ישחק, אולם הפציעה הבעייתית עלולה להשאירו בחוץ.

מאמן מכבי תל אביב נשאל על ההחלטה לחזור לפיינל פור על חשבון סדרות בליגה, והשיב: "ההחלטה לא נכונה, ואמרתי את זה גם כשלא אימנתי במכבי תל אביב. הכדורסל הישראלי התקדם, יש אולמות ברמה מאוד גבוהה, מה שלא היה בעבר, ולדעתי צריכות להיות סדרות. אני יכול להבין את הקבוצות הקטנות שרוצות להשיג תואר, אבל זה גם לא כל כך פייר שקבוצות משקיעות הרבה כסף ומשחק אחד יכול להכריע את העונה. זה מאוד תמוה, אבל זה מעבר לבינתי". על חוק הישראלים והחוק הרוסי אמר: "אין לנו מספיק ישראלים צעירים לעשות את ההגבלות האלה. צריך לעשות עבודה יותר יסודית, אולי הקמת ליגה עד גיל 20-21, יש דברים יותר יצירתיים מכל מיני הגבלות שיש אצלנו".

לבסוף, על המשחק הגורלי מול גלאטסראיי ביום חמישי אמר המאמן: זה משחק על כל הקופה, אני שמח שאנחנו באים אחרי ניצחון . נבוא מוכנים. גם הפצועים ישחקו על רגל אחת, אני מאוד מתרגש לקראת הערב הזה, כל שחקן ומאמן רוצה להיות במעמד הזה".

דווין סמית', שהצטיין עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, הוסיף: "היינו קצרים, בן אלטיט חזר אלינו ונתן לנו כמה דקות איכותיות. כולם לחמו עד הסוף, כולם שיחקו טוב ומגיע להם כל הכבוד".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
"אני יכול להבין את הקבוצות הקטנות שרוצות להשיג תואר, אבל זה גם לא כל כך פייר שקבוצות משקיעות הרבה כסף ומשחק אחד יכול להכריע את העונה. זה מאוד תמוה". גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully