וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה לקלאודמיר על מימוש האופציה לעונה הבאה

30.3.2015 / 20:35

מהלך שמצביע על הישארותו של טביב בעונה הבאה? הקשר קיבל הודעה וצפוי לדרוש שדרוג או חוזה לשנתיים. בית הדין העליון השאיר את עונש הרדיוסים נגד הקבוצה: "מישהו מריח שאנחנו נלחמים על אירופה"

one

אלי טביב משדר היום (שני) כי בכוונתו להמשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה. קשר הקבוצה קלאודמיר קיבל מהמועדון הודעה כי האופציה עליו לעונה הבאה ממומשת. הקשר צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו בעונה הבאה אך בשיחות עם שחקנים בשבועות האחרונים שידר כי במידה ותמומש האופציה הוא ידרוש שדרוג או חוזה לשנתיים. עם חזרתו של טביב לארץ יישבו במועדון עם השחקן על סגירת כל הפרטים.

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קבע היום בערעור שני ונוסף של בית"ר ירושלים, כי עונה שני משחקי הרדיוס שחל עליה בעקבות אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה והקללות לאחמד עאבד, נותר על כנו. בית"ר ערערה פעמיים לבית הדין העליון ובביקור הקודם אף זה המליץ כי העונש יופחת למשחק אחד בהסכמת שני הצדדים. הירושלמים הסכימו, אך התובע ניר רשף סירב.

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
יבקש שדרוג. קלאודמיר/סוכנות ג'יני

"לכל בר דעת זה גורם להרים גבה", אמרו בבית"ר. "איך יכול להיות שבית הדין מציע להפחית את העונש למשחק אחד בהסכמת שני הצדדים ואותו התובע שהמליץ בדיון הראשון על קנס בלבד אינו מסכים לכך? כנראה שכמו שטענו יותר מפעם אחת, יש דין אחד לבית"ר ודין אחד לקבוצות אחרות".

בבית"ר רמזו לקשר בין ההחלטה למאבקים בפלייאוף ואמרו: "כנראה שמישהו מריח שבית"ר נלחמת על מקום באירופה, יש רצון להרוס לאלי טביב ולקבוצה. יכול להיות שמועדון כמו בית"ר ירושלים לא ישחק שלושה חודשים בבית שלו? ועולם כמנהגו נוהג. בסיבוב הראשון בפלייאוף העליון אנחנו לא משחקים משחק אחד בבית, איפה הספורטיביות במאבק על כרטיס לאירופה?"

בית"ר חזרה היום להתאמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון לאחר שלושה ימי חופש. מי שייעדר הוא ססאר ארסו המוצהב, כשבקבוצה מקווים שזאב חיימוביץ' יהיה כשיר ויפתח לצד טל כחילה. חיימוביץ' ערך היום אימון מלא ובמקרה שלא יוכל לשחק יפתח דושאן מאטוביץ' כבלם. המאמן גיא לוי אמר לשחקנים כי "במשחק נגד קרית שמונה עשינו הכל נכון במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה איבדנו את כל הסדר וכמעט איבדנו את הנקודות. אני לא כך כך מבין מאיפה זה הגיע כי השליטה במשחק הייתה שלנו וזה לא צריך לקרות". 3,000 הכרטיסים שהופצו לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק בסמי עופר אזלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
עדיין לא חוזרים לטדי. אוהדי בית"ר ירושלים/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully